Akıncı
Üye
-
Konu Sahibi
-
8 ay sahalardan uzak kalacakBari bir LeBron vs Kobe finali izlesek
Rondo'suz yarım sezona rağmen iyi oynadık ama Playoff'ta Rondo olmadan çok zor. 2 sene önce 4-0'la geçtiğimiz NYK bu yıl 7. maçta muhtemelen geçer bizi. Yine de umutluyum ben belki extra şeyler yaparsak çıkarız.
Benim adayım Miami. LeBron'un bu yılki insanüstü performansı en büyük etken olsa da 60+ galibiyet almış bi takım Miami. Üstelik Birdman çok iyi bi çözüm oldu uzun sorunu için.
Batıda OKC yine final oynar ama başlarında öyle bi koç varken şampiyonluk zor. Perkins ve Fisher'a hayat borcu mu var anlamadım ne buluyo bu adamlarda! Spurs bu sene final oynasın istiyorum. Tabi ki şampiyon da olsunlar isterim ama o zor.
olabilirMiami Heat-Oklahoma City Thunder finali olacak
8 ay sahalardan uzak kalacak
- - - Eklendi - - -
inşallah alırız
Harbiden unuttum onuGeri dönmesi de cok zor o yasta
onu izlemek zevk verdiği için merakla bekliyorum dünkü maçtan sonra
Kobe diğer oyunculardan farklı. Dönecek.
keşkeIndiana cikacak finale gorursunuz
ne varsa san antonio spurs ta var senelerdir tim duncan lar tony parker lar çatır çatır oynuyorlar hele manu ginobili kafada saç kalmadı leblebi gibi üçlük atmaya devam ediyor
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?