nazlıcan üstteğmen olduuu !!

Sponsorlu Bağlantılar

  • 21 Eylül 2012
  • 1278 Okunma
  • 37 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. 21 Eylül 2012 #1
    Sponsorlu Bağlantılar

    nazlıcan yani nazan kardeşcanım üsteğmen olmuştur başarıların devamını dilerim :ehe



    :halay3::halay3::hoba:
     


    Yazan: Kingmortall

    Sponsorlu Bağlantılar
    nazlican bunu beğendi.
  2. 21 Eylül 2012 #2

    nazlican

    nazlican

    saolll kardeşim saol :) her türlü gideri var :islik
     
    Kingmortall bunu beğendi.
  3. 21 Eylül 2012 #3

    CABBAR

    CABBAR
    Hayırlı olsun diyelim hızlı bi yükseliş olmuş :) tabi bana göre
     
    nazlican bunu beğendi.
  4. 21 Eylül 2012 #4

    nazlican

    nazlican
    saol tşk ederim çalışıyoz nidek :D
     
  5. 21 Eylül 2012 #5

    hizan

    hizan
    hayırlı olsun.
     
    nazlican bunu beğendi.
  6. 21 Eylül 2012 #6

    [ENGİN]

    [ENGİN]
    tebrikler
     
    nazlican bunu beğendi.
  7. 21 Eylül 2012 #7

    1STayTRue35

    1STayTRue35
    tebrikler çalışkan arkadaşım :alkis
     
    nazlican bunu beğendi.
  8. 21 Eylül 2012 #8

    nazlican

    nazlican
    tşk ederim hepinize beni buralara layık gördüğünüz için :D çok duygulandım :ağlarım:
     
    Kingmortall bunu beğendi.
  9. 21 Eylül 2012 #9

    El~PisToLeRo

    El~PisToLeRo
    Ne de güzel yakısmıs kızları da alsalar ya askere :naughty:
    Tebrikler..
     
  10. 21 Eylül 2012 #10

    ANIL

    ANIL
    Tebrikler.
     
    nazlican bunu beğendi.
  11. 21 Eylül 2012 #11

    nazlican

    nazlican
    tşk ederim :) valla ne iyi olrdu üsteğmen NAZAN FIRAT :D

     
  12. 21 Eylül 2012 #12

    Mad EagLe

    Mad EagLe
    vay tebrik ederim orgenaral olduğunu da görmek isteriz :D
     
    nazlican bunu beğendi.
  13. 21 Eylül 2012 #13

    crazy_oruc

    crazy_oruc
    hayırlı olsun tebrikler :)
     
    nazlican bunu beğendi.
  14. 21 Eylül 2012 #14

    Anıl Umut

    Anıl Umut
    Tebrik ediyorum.Nice rütbeler diliyorum.
     
    nazlican bunu beğendi.
  15. 21 Eylül 2012 #15

    papakudioflu

    papakudioflu
    tebrikler nice rutbelere.
     
    nazlican bunu beğendi.
  16. 21 Eylül 2012 #16

    nazlican

    nazlican
    çokkk çokkkk tşk ederim hepinize :) üsteğmenden snra ne olyrm :p
     
    Mad EagLe ve Kingmortall bunu beğendi.
  17. 21 Eylül 2012 #17

    Kingmortall

    Kingmortall
    500 mesajda yüzbaşı 1000 mesajda binbaşı sonra yarbay albay ve tuggeneral :islik
     
  18. 21 Eylül 2012 #18

    nazlican

    nazlican
    maşallah hiç bitmez gibi gözükyr :ehe
     
    Kingmortall bunu beğendi.
  19. 21 Eylül 2012 #19

    Kingmortall

    Kingmortall
    biter ya mesaj yaza yaza bi bakmışın albay tuğğeneral olmuşun
     
    nazlican bunu beğendi.
  20. 21 Eylül 2012 #20

    u_cosar

    u_cosar
    tebrikler
     
    nazlican bunu beğendi.
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
23/07/2019 - 17:06