ilk şarkı whyb sonra wfl sonra sm disturbia hard complicated do ya thang ...

),Roc Me Out,Watch N' Learn(
),Do Ya Thang
hadi len ordanLan ali olm tebrikler yaşaşırdım yemin billah
hayırlı uğurlu olsun
![]()

Buradan da tebrikler![]()

ilk şarkı whyb sonra wfl sonra sm disturbia hard complicated do ya thang ...

Navy MOD:OnNawy MOD :On![]()

son 1 ayda moderatörlerimiz çoğaldı ve site daha düzenli olmaya başladı zaten öyleydi ama artık biri görmese diğeri hemen müdahale edebiliyor![]()

sıranı beklebi ben olamadım
![]()

saoltebrikler nawy![]()

Ben tersten başlayayım
Umbrella,Don't Stop The Music,Disturbia,hard,Rockstar,S&M,WHYB,WFL,TTT,
Birthday Cake(),Roc Me Out,Watch N' Learn(
),Do Ya Thang
ve yeni albüm çıkana kadar böyle gider![]()
no house music no pop kill the dj!
hadi len ordan

aslında ilk mesaj silme hakkımı senin üzerinde kullanabilirim
Ne diyon lan sen![]()
![]()
![]()

no house music no pop kill the dj!


aslında ilk mesaj silmeyi senin üzerinde kullanabilirim

hala burdayım beAli kaptan bizi unuttun..![]()


Aslansin ulen !![]()
![]()

malesef buna hakkım yokbu mesajı siler misin rica ediyorum açılışı benle yapbelki ben de moderatör olurum
![]()
moderatörüm sonuçta.haylaz biri değil 
Tebrikler

bu mesajı siler misin rica ediyorum açılışı benle yapbelki ben de moderatör olurum
![]()
şimdide android bölümüne lazımmış demekki aliyi ve sanırım uuncu diye bir forumdaş var onu yapmışlar şuan mobil olduğum için göremiyorum sanırın o da android bölümü için oldu uzun bir süre mod alımı yapcaklarını sanmıyorum diğer bölümlerde olur tabi bunlar yönetimin bileceği iş
