akesar62
Üye
Navigasyon Hataları
Arkadaşlar, 5800'ı ilk aldığımda gayet rahat Ovimaps'i kullanıyordum hemde ücretsiz.Ancak güncelledim ovimaps'i sonrada gps bağlantısı kurulamadı.Daha sonra bende format attım ilk sürüm gelsin diye ve geldi.Yine bağlantı yapamıyorum gittim başkasının 5800'ından baktım ayarlara herşey milimetrik aynı herşey ama kontorsüz bağlantı yapmıyor çıldırıyorum...Garmin diye bir navigasyon daha varmış oda ücretli mi kullanırken lütfen yardımcı olmanızı istiyorum.Netde forumlarda bir takım çözümler var ama yapamadım olmuyo kontorsuz konumlama yapamıyorum...
İlginize teşekkür ederim..



İlginize teşekkür ederim..





