Navifirm Plus Programını çalıştıramıyorum.. Yardım..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Navifirm Plus Programını çalıştıramıyorum.. Yardım..
Bu anna nın gelceği yok . En sonunda navifirmden yüklemeye rağzı oldum. Navifirm plus 1.3 programını indirdim zipten çıkardım. Programı çalıştırdım. Soldan Nokia Care Suite yi seçiyorum 2sn ye geçmeden hata veriyor. Yardımcı olun da yükleyelim şu annayı bekle bekle nereye kadar..

 

romaz

Üye
düngece bendede aynı hatayı verdi ustuste denedim hep aynı hata daha sonra bıraz bekledım resetledım makıneyı modemide resetledim baglandı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...