navi de X7.00.1

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
navi de X7.00.1
adlı prduct code var bu ne oluyor tam olarak?
 
diyene bak xd "evanescence" xd okadar türksen nickini türk yaz xd
 
konuyu dağıtmadan şunun üzerinde younlaşalım arkadaşlar..
evet bu x7.01'i ben daha önce sormuştum kimse bişey diyemedi bu ne acaba ki
 

mc_mfi

Üye
konuyu dağıtmadan şunun üzerinde younlaşalım arkadaşlar..
evet bu x7.01'i ben daha önce sormuştum kimse bişey diyemedi bu ne acaba ki
hatırlarsanız x7 önce s^3 ile gözükmüştü sonratanıtımı anna ile oldu sebebinin bundan başka olduğunu düşünmüyorum yani yeni bir telefon beklemeyin
 
ozel isimlerin turkceleri yoktur arkadasim evanescence grubunu seviyorum ve orijinal ismi degistiremezsin x7 kodlu urun demek bu kadar guc bir sey degil. biyolojiye gelince arkadasim sen atar damar demiyorsun da arter mi diyorsun. Ozel isimler haric cins ismi kelimeleri turkce kullanmak daha duyarli bir davranis olur. Bu konu onemlir oyle "xp xd " gibi sacma ifadelerle ancak kendi halinize gulunuz kullanici adimi elestiren kisi.
 
hatırlarsanız x7 önce s^3 ile gözükmüştü sonratanıtımı anna ile oldu sebebinin bundan başka olduğunu düşünmüyorum yani yeni bir telefon beklemeyin

bu işte bir bit yeniği var tamam yeni telefon beklemiyorum ama neden normal x7 variantı üzerinden güncelleme yapmak yerine başka bir isimle sunsunlarki
 

trontr

Üye
x7 ye belle mi geldi ??
 
bırak kardeşim ya anlamaz bunlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...