....Nasıl uyandırılmak isterdiniz....?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
yüsr@_1907

yüsr@_1907

Üye
    Konu Sahibi
....Nasıl uyandırılmak isterdiniz....?
Uykuyu hepimiz severiz. Özellikle sabah uyanmak bir çoğumuza çok zor gelir. Yataktan çıkmak bile
istemeyiz.
Ama öyle birşey yazın ki, sabah yataktan çıkmak için iyi bir bahanemiz olsun.

Nasıl uyandırılmak isterdeniz ?
 


mservank

mservank

Üye
mümkünse uyandırmasınlar kendi kendime kalkayım
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Dünyanın En Güzel Kızının Günaydın Öpücükleriyle Uyanmak Isterdim :naughty:
 
FerreT

FerreT

Üye
Ölümlü bi dünyamı isterdin..Sonsuz bi yaşamdaki güzelliklerimi.. Kalk namazını kıl diye uyandırılmak isterdim
 
safakk

safakk

Üye
kafamdan aşağıya bi kova suyla :kop:
 
Nazy

Nazy

Üye
kafama soğuk su dökülerek
yoksa uyanmam:ehe
 
fbrk07

fbrk07

Üye
pijamamdan asagı buz dökülerek tavsiye ederim hemn uyanıyorsunuz :D
 
yüsr@_1907

yüsr@_1907

Üye
    Konu Sahibi
:kop::kop::kop::kop::kop:
 
mAd_girL

mAd_girL

Üye
benide mümkünse uyandırmasınlar nefret ettiğim bişeydir ben kalkarım istedigim zaman canım aaaaaaaa
 
bidibidi12

bidibidi12

Üye
kalk maça gidiyoruz çabuk ol diye bi ses ve maç biletlerinin hışırtısı süper olurdu yoksa hiç eşelemeyin kalkmıcam......
 
enigma

enigma

Üye
en gıcık melodiyi ayarlarım. beni kimse uyandırmasın
annem hep ben kalktıktan sonra kapıyı tıklar uğurrrrrrrrr gakkk gakkk der nefret ederim (malum konyalıyız k ler g oluyor)
güzel kız fikri çok hoştu bende istiyom ondan
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
mehter marşıyla uyanmak isterdim orjinal mehter takımıyla
 
ouSahin

ouSahin

Üye
beyaz atlı prensesesim :D öpsün :D
 
yüsr@_1907

yüsr@_1907

Üye
    Konu Sahibi
ooooooo ouss abiiii
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt