Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
....Nasıl uyandırılmak isterdiniz....?
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
yüsr@_1907
Üye
Konu Sahibi
....Nasıl uyandırılmak isterdiniz....?
Uykuyu hepimiz severiz. Özellikle sabah uyanmak bir çoğumuza çok zor gelir. Yataktan çıkmak bile
istemeyiz.
Ama öyle birşey yazın ki, sabah yataktan çıkmak için iyi bir bahanemiz olsun.
Nasıl uyandırılmak isterdeniz ?
mservank
Üye
mümkünse uyandırmasınlar kendi kendime kalkayım
ALpeRenBuGRa
Üye
Dünyanın En Güzel Kızının Günaydın Öpücükleriyle Uyanmak Isterdim
FerreT
Üye
Ölümlü bi dünyamı isterdin..Sonsuz bi yaşamdaki güzelliklerimi.. Kalk namazını kıl diye uyandırılmak isterdim
pijamamdan asagı buz dökülerek tavsiye ederim hemn uyanıyorsunuz
yüsr@_1907
Üye
Konu Sahibi
mAd_girL
Üye
benide mümkünse uyandırmasınlar nefret ettiğim bişeydir ben kalkarım istedigim zaman canım aaaaaaaa
bidibidi12
Üye
kalk maça gidiyoruz çabuk ol diye bi ses ve maç biletlerinin hışırtısı süper olurdu yoksa hiç eşelemeyin kalkmıcam......
enigma
Üye
en gıcık melodiyi ayarlarım. beni kimse uyandırmasın
annem hep ben kalktıktan sonra kapıyı tıklar uğurrrrrrrrr gakkk gakkk der nefret ederim (malum konyalıyız k ler g oluyor)
güzel kız fikri çok hoştu bende istiyom ondan