N97 mini SCL^4 CFW Türkçe Dil Eklemek

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
symbianlover

symbianlover

Üye
    Konu Sahibi
N97 mini SCL^4 CFW Türkçe Dil Eklemek
Selam arkadaşlar,
N97 mini telefonumda SCL^4 tabanlı bir cfw kullanıyorum. Link:
Türkçe dil ve klavye eklemeye çalıştığım da telefonun widget ekranı yok oluyor, bazı klasör isimleri değişik çıkıyor, "app%" gibi. Dosyaların boyutu şöyle:


Core: 21.309 MB
Rofs2: 150.739 MB
UDA: 625 KB


C6 modları eklenince telefon açılmıyor, o yüzden c6 mod olduğunu sanmıyorum
 


PeSimiSt_61x

PeSimiSt_61x

Üye
Sana yapman gerekeni söylüyorum Dili aynen ekle ve
\private\200159c0\install\Accuweather\xuikon\14\wideimage.o0014

\private\200159c0\install\APNews\xuikon\14\wideimage.o0014

\private\200159c0\install\BookMyShow\xuikon\14\wideimage.o0014

\private\200159c0\install\CNBC\xuikon\14\wideimage.o0014

\private\200159c0\install\CNN\xuikon\14\wideimage.o0014

\private\200159c0\install\EWidget\hsps\14\emailwidgetconfiguration.dtd

\private\200159c0\install\Facebook\xuikon\14\wideimage.o0014

\private\200159c0\install\MobileCoupon\xuikon\14\wideimage.o0014

\private\200159c0\install\musicwidget\hsps\14\musicwidgetconfiguration.dtd

\private\200159c0\install\NDTV\xuikon\14\wideimage.o0014

\private\200159c0\install\organizer\hsps\14\organizerconfiguration.dtd

\private\200159c0\install\organizer\xuikon\14\orga.o0014

\private\200159c0\install\profile\xuikon\14\profile.o0014

\private\200159c0\install\Reuters\xuikon\14\wideimage.o0014

\private\200159c0\install\servicewidget\xuikon\14\servicewidget.o0014

\private\200159c0\install\ShareOnlineAI3\hsps\14\pub.dtd

\private\200159c0\install\shortcut\hsps\14\shortcutconfiguration.dtd

\private\200159c0\install\shortcut2\hsps\14\shortcut2configuration.dtd

\private\200159c0\install\SinaNews\xuikon\14\wideimage.o0014

\private\200159c0\install\topcontacts\hsps\14\topcontact_hs_widget.dtd

\private\200159c0\install\topcontacts2\hsps\14\topcontact_hs_widget.dtd

\private\200159c0\install\view\xuikon\14\View.o0014

\private\200159c0\install\VKontakte\xuikon\14\wideimage.o0014

\private\200159c0\install\wideimage\xuikon\14\wideimage.o0014

\private\200159c0\install\wsfwidget\hsps\14\wsfwidgetconfiguration.dtd

Şunları Sırası ile gez. Sadece 14 klasörü olanları sil. Böylece ana ekran sorunu Almazsın çünkü bizzat denedim. Klawye ile uğraşıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: symbianlover
symbianlover

symbianlover

Üye
    Konu Sahibi
Eyvallah deniyorum şimdi, Klavye olayını nasıl yapıçaz ya.. Hem sanal klavyesi hemde fiziksel klavye -.-
 
PeSimiSt_61x

PeSimiSt_61x

Üye
Klawyeyi Türkçe yapmak için ise orjinal yazılımdaki
\private\10009d8f\ecom-2-0.spi
\sys\bin\PtiKeymappings_xxx_xx.dll (Orjinaldeki ne olursa olsun diğerine at. Diğerindeki farklı isimde PtiKeymappings_xxx_xx.dll dir onu sil.)
\system\data\srsf_3_0.bin

Bunları orjinal türkçe yazlımdan çıkarıp konuda bahsrttiğin yazılım dosyasının içine atıcaksın. Denedim. Türkçe oldu ve klawye sorunsuz.

----------Eklendi @ 15:19:30 ---------- Yazıldı @ 15:18:53 ----------

Sanal klawyeyi bilemiyecem :D Çokta lazım değil sanal klawyesi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: araba11 ve symbianlover
symbianlover

symbianlover

Üye
    Konu Sahibi
Aynen öyle sanal klavye önemsiz :) Deniyorum şimdi Allah razı olsun ^^
 
PeSimiSt_61x

PeSimiSt_61x

Üye
Bu şekilde yapınca sanal klawyesi iptal odu zaten :) Çözümü bilen varsa sölesin

----------Eklendi @ 15:25:37 ---------- Yazıldı @ 15:23:11 ----------

Ayrıca gene sorun çıkarsa hata felan şu ana ekrandan çıkar. Başta dedğim klasörlerde başka dosya olupta sadece 14 klasörü olan var ise silersin.
 
  • Beğen
Tepkiler: symbianlover
symbianlover

symbianlover

Üye
    Konu Sahibi
Peki şey sorucam sana ya, Tarayıcı'da mediafire,maxicep,dailymobile gibi sitelere bilgisayar sürümlerinde bağlandığımda tarayıcı kitleniyordu Java Runtime Beta 2.18'i yükleyince düzeldi ama program çok ram yiyor.. Bunun bi çözümü var mıdır?
 
PeSimiSt_61x

PeSimiSt_61x

Üye
Bilemicem bahsettiğin aorun bende olmuyordu tarayıcı önbelleği ile alakalı sanırım.
 
symbianlover

symbianlover

Üye
    Konu Sahibi
Normal modu var mı bu tarayıcı önbelleğinin, forumdan felan bulsam kurtarır mı ki

----------Eklendi @ 16:09:30 ---------- Yazıldı @ 15:46:43 ----------

Senin hakkın nasıl ödenecek ya :D Helal olsun çok teşekkür ettim :)
 
PeSimiSt_61x

PeSimiSt_61x

Üye
Dil yükleyince ovi haritalar eski surum dılı yuklendıgı ıcın bozuluyor ve tus kılıdı calısmıyor. Forumdan son surum ovı maps ve suruklemelı tus kılıdını yenıden ofw ıcıne at.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt