furas
Üye
-
Konu Sahibi
-
bende aynı sorunu yaşıyorum yazma dilini türkçe nasıl türkçe yapacağız bize yardımcı olursan çok güzel olacak
Ben tek birsey sorucam size ben simdi bunu ındırdım ve kurcam producta eskıden emea nın black n 97 flw si yüklüysü bunun ıcındekılerı ona atıyorum ve degıstır dıyorum sonra jafı kurarken gene aynı emea nın ki geliyor gene onu kuruyor bunu nasl düzelteblrım bende n 97 nın orjınal rm- 505 i yok emeanınkı var onun ustune atıyorum bunu yardım ederseniz sevinirim
Kardeş emeklerin için teşekkürler bu güne kadar telefonum için yaptığım en büyük iyilik bu oldu işte şimdi telefon telefon gibi oldu ellerin dert görmesin
--------------- Ekleme ---------------
Kardeş ben bu yazılımı yükledikten sonra kendimin kullandığı bazı proğramları telefona yükledim sabah kalktığımda telefonda şebeke olmadığını gördüm bu yazılımı silip eski yazılıma dönünce telefon normale döndü nedenini tam anlayamadım ama böyle bir sorun ile karşılaştım
sağolkardeş ama onunda menusu çok kötüarkadaşlar yeni bir cfw yüledim. yazma dili türkçedir. isterseniz yükleyebilirsiniz link aşağıdadır.
http://www.maxicep.com/symbian-v9-4...w-ultimate-v5-rm-505-25-12-2010-a-437239.html
bu cfw'yi yükledikten sonra bende onlarca program yükledim şu ana kadar şebeke problemiyle hiç karşılaşmadım. belki hatsız konumuna yanlışlıkla almış olabilirsin.
istersen şu an yeni bir CFW yükledim. onu yükleyebilirsin link aşağıda
http://www.maxicep.com/symbian-v9-4...w-ultimate-v5-rm-505-25-12-2010-a-437239.html
bu cfw çok daha hızlı ve sorunsuz gibi. hem de yazma dili Türkçe
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?