N97 dokunmatık ekrandakı garıplık

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

serseri4534

Üye
    Konu Sahibi
N97 dokunmatık ekrandakı garıplık
öncelikle herkese merhaba 4 ay önce n97 almıştım herşey güzel giderken bi sıcak temmuz günü telefonu cebıme koyup dısarı cıktım neyse telefon caldı oda ne benım telefonun dokunmatık ekran tepkı vermıyo :hmmmcok ugrastım neyse 30-40 sn sonra ekranın kenarlarından felan bastırdım ekran sonra tekrar calımaya basladı baya bi denedım telefon elımdeyken sorun yok ama cebıme koyup yuruyunce oturdugumda aynı sorun bas gösterıyor sızce nedenı nedır dokunmatık ekranı deiştirmek gerekırmı basına böle bı olay gelen arkadas warmı yardım lutfen.şimdiden teşekkür.
 


OğuzcanAbi

Üye
bi temassızlık wardır
servise wermelisin bence:oke:
 

JayJayyy

Üye
nemden oksitlenme yapmış olabilir.
 
AsCoRbAt

AsCoRbAt

Üye
servise ver nede olsa kullanıcı hatası değil
 
Anußis

Anußis

Üye
oksitlenme olabilir ayrıca eğer telefon cep içinde sıkışmıssa yani cebinin boşlugunu zorlaştıracak hareketler yaptıysan oturmak dahil telefonu cok sıkarsın ekran gevşiyebiliyor ancak telefonun yanları demirden bunun acıklaması biraz zor '' bencede servis en iyi çözüm oalcaktır''
 

efe_24

Üye
aynısı benim n97 ye de olmuştu arama gelince felan tepki vermiyodu servise verdim yaptılar şimdi gayet iyi
 
YsF_90

YsF_90

Üye
en güzel çözüm servis arkadaşım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt