serseri4534
Üye
N97 dokunmatık ekrandakı garıplık
öncelikle herkese merhaba 4 ay önce n97 almıştım herşey güzel giderken bi sıcak temmuz günü telefonu cebıme koyup dısarı cıktım neyse telefon caldı oda ne benım telefonun dokunmatık ekran tepkı vermıyo
cok ugrastım neyse 30-40 sn sonra ekranın kenarlarından felan bastırdım ekran sonra tekrar calımaya basladı baya bi denedım telefon elımdeyken sorun yok ama cebıme koyup yuruyunce oturdugumda aynı sorun bas gösterıyor sızce nedenı nedır dokunmatık ekranı deiştirmek gerekırmı basına böle bı olay gelen arkadas warmı yardım lutfen.şimdiden teşekkür.
cok ugrastım neyse 30-40 sn sonra ekranın kenarlarından felan bastırdım ekran sonra tekrar calımaya basladı baya bi denedım telefon elımdeyken sorun yok ama cebıme koyup yuruyunce oturdugumda aynı sorun bas gösterıyor sızce nedenı nedır dokunmatık ekranı deiştirmek gerekırmı basına böle bı olay gelen arkadas warmı yardım lutfen.şimdiden teşekkür.

