bU FW'nin boyutu çok yüksek ben kendime göre bazı düzenlemeler yaptım güzel birşey cıktı karşıma telefon hafızası 67.8 MB
kardeş tamam da ben niye paketleyemiyorum.paketlerken yarıda hata veriyor.
senin fw editör hangi sürüm.
67 falan fazla önemlideğil benim için yeterki düzenlenebilsin.
4x5 yapacam sınısız kaydırma ve açık uygulamaları göster seçeneğini kaldıracam.
aslında bu üçünü sonrada ekleyerek yaptım ama fw ye gömemedim.
öyle daha kalıcı olurdu.
--------------- Ekleme ---------------
bu yeni çıkan v6 yı yükleyince telefon hızlı mı acaba ....bide bunu biraz düzenlesek mesela 4x5 menü...bi de OzGuRKnowN arkadaş sen ne yaptın da o kadar hafıza oldu elindeki yazılımı paylaşabilir misin....
kardeş sen sen ol v6 yı yükleme adamlar adobe flash 4,1,1 i içine atmış internette gezerken web browser kapanıyor.
özellikle internette flash video izlerken 10 sn den sonra süre ilerliyor ama video duruyor.ikikere
yükleyip sildim v60 hegaz ultimateyi. sakın kurma ben şuan v5 i kullanıyorum.
yapamadığım değişikleri v34 dosyasında yaptım
4x5 menü oldu.kinetik kaydırma ve açıık uygulamaları göster seçeneği için c ye dosya atarak hallettim .şu an güzel