N97 cfw ultımate v5 rm-505 --> 25.12.2010

Sponsorlu Bağlantılar

hakanlarcan

hakanlarcan

Üye
tesekkurler aslinda cepten guncellemeyi denedim hicbir guncelleme yok diyordu nokia sunucusuna baglanip demekki bilgisayardan yuklemem lazim ¦)
 


maxiser

maxiser

Üye
Evet arkadaşım bilgisayardan yüklemen lazım.::oke:
 
hakanlarcan

hakanlarcan

Üye
Arkadaslar lutfen yardimci olun ilk defa hack uygulayacam n97ime ikinci sayfada paylasilan hegazy ultimate v6yi indirdim ama simdi ne yapmam gerek hic bir bilgim yok ilk sayfada v5i icin birseyler yaziyor ama o da tam aciklayici degil.. yardimci olun lutfen adim adim ne yapmaliyim ozet olarak hata yapmak istemiyorum cunku...??

--------------- Ekleme ---------------

yardım lutfen...............

--------------- Ekleme ---------------

:ağlarım:
 
mustixashk

mustixashk

Üye
ben bu fwden cok memnunum gercekten ama bı kac sorum olacaktı bu fwde MAXİSER arkadasım bana ulasabılırmısın ben mesaj yazamıyorum sana ozel olarak tesekkurler
 
KELGER

KELGER

Üye
kardeş bu fw güzel ama birkaç değişiklik yapmak istiyorum mesela 4x5 menü kinetik kaydırma ve açık uygulamaları göster i kaldırma ama senin fw yi açıyorum ama kapatırken sorun oluyor paketlemede hata veriyor.

hatta senin fw yi açıp hiç değişiklik yapmadan paketlediğimde bile hata veriyor.
diğer fwlerde denedim öyle bir sorun yok
 

OzGuRKnowN

Üye
kardeş bu fw güzel ama birkaç değişiklik yapmak istiyorum mesela 4x5 menü kinetik kaydırma ve açık uygulamaları göster i kaldırma ama senin fw yi açıyorum ama kapatırken sorun oluyor paketlemede hata veriyor.

hatta senin fw yi açıp hiç değişiklik yapmadan paketlediğimde bile hata veriyor.
diğer fwlerde denedim öyle bir sorun yok

bU FW'nin boyutu çok yüksek ben kendime göre bazı düzenlemeler yaptım güzel birşey cıktı karşıma telefon hafızası 67.8 MB :)
 
Silinen Üye 566228

Silinen Üye 566228

Kapalı Hesap
bu yeni çıkan v6 yı yükleyince telefon hızlı mı acaba ....bide bunu biraz düzenlesek mesela 4x5 menü...bi de OzGuRKnowN arkadaş sen ne yaptın da o kadar hafıza oldu elindeki yazılımı paylaşabilir misin....
 
KELGER

KELGER

Üye
bU FW'nin boyutu çok yüksek ben kendime göre bazı düzenlemeler yaptım güzel birşey cıktı karşıma telefon hafızası 67.8 MB :)


kardeş tamam da ben niye paketleyemiyorum.paketlerken yarıda hata veriyor.
senin fw editör hangi sürüm.
67 falan fazla önemlideğil benim için yeterki düzenlenebilsin.
4x5 yapacam sınısız kaydırma ve açık uygulamaları göster seçeneğini kaldıracam.
aslında bu üçünü sonrada ekleyerek yaptım ama fw ye gömemedim.
öyle daha kalıcı olurdu.

--------------- Ekleme ---------------

bu yeni çıkan v6 yı yükleyince telefon hızlı mı acaba ....bide bunu biraz düzenlesek mesela 4x5 menü...bi de OzGuRKnowN arkadaş sen ne yaptın da o kadar hafıza oldu elindeki yazılımı paylaşabilir misin....

kardeş sen sen ol v6 yı yükleme adamlar adobe flash 4,1,1 i içine atmış internette gezerken web browser kapanıyor.
özellikle internette flash video izlerken 10 sn den sonra süre ilerliyor ama video duruyor.ikikere
yükleyip sildim v60 hegaz ultimateyi. sakın kurma ben şuan v5 i kullanıyorum.
yapamadığım değişikleri v34 dosyasında yaptım
4x5 menü oldu.kinetik kaydırma ve açıık uygulamaları göster seçeneği için c ye dosya atarak hallettim .şu an güzel
 
Silinen Üye 566228

Silinen Üye 566228

Kapalı Hesap
o zaman sen kullandığın v5 ten memnunsan bana gönderebilir misin o düzenlediğin dosyayı....başka fw ler de denemek istiyorum ama 4x5 olmayınca alışamam diye yükleyemiyorum sen bu v5 i düzenlemişsin telefon hızlıysa ikide bir reset atma falan olmuyorsa o fw yi bana göndersen de ben de yüklesem...
 

OzGuRKnowN

Üye
yarın ßu konu altında paylaşırım kullandığım ve üzerinde oynadığım FW'yi ;)
 
Silinen Üye 566228

Silinen Üye 566228

Kapalı Hesap
hala paylaşmamışsınız fw yi sizden cevap bekliyorum ben...
 
hakanlarcan

hakanlarcan

Üye
v6 cok guzel cok hizli gercekten ama ram blow iyi degil yeni surumu var onu yukleyin sorun ortadan kalkar birde yine kinetic scrolling hizlandirma da var onuda yukleyin muthis oluyor...ama ben youtubeden izledigim v6 daha farkli burdaki yazilanlarin hepside olmadi mesala n8 zil sesleri yok...bir iki tane zil sesi eklenmis n97nin orjinal seslerine..halbuki tum dosyalarida yukledim....?
 
MaraN

MaraN

Üye
Ya forumdaki bütün konuları okudumda anlayamadım tam biri özel mesajdan şu yükleme konusunu özetleyebilirm ? ?
 
hakanlarcan

hakanlarcan

Üye
once navıfırm ve jafı ındırıp yukle tabı jafı yuklerken bazı ayrıntılar buna dıkkat ederek yukleyeceksın zaten sayfada var nasıl yukleyecegın vede ındırme lınklerı... sonra navıfırmden telefon modelııne gore dosyaları ındıreceksın ve gereken yere kopyala yapıstır yap..nereye kopyala yapıstır yapacam dıyorsan sayfada yazıyor konu ıcınde..... daha sonra eger hacklemek ıstıyorsan telefonunu onuda maxıcepten arz ettıgını ındırıp aynı yere yapıstır tabı burda yapıstırırken sorar oncekı dosyalarla degıstırılsınmı dıye evet dıyeceksın sonra jafı acıp yukleme yapacaksan nasıl oldugu yıne sayfada var
 
semihh95

semihh95

Üye
ben yni n97 aldim bunu nasil yukleyecegim biri detayli anlatarmi?
en iyisi bumu acil lutfen biri maille anlatirsa sevnrm
msn. [email protected]
 


Üst Alt