N97 asla almayın!

cepn97

Üye
    Konu Sahibi
N97 asla almayın!
tam 3 kez teknik servise gönderdim, ve 5 kez yazılım tekrar yüklettim, telefon kendi kendini halen başlatıyor ve bazı hatalar veriyor.Ve teknik servis donanımsal bir sorunu olmadığını söylüyor. Nokia forumdan bir çok insanın aynı hatalardan şikayetçi olduğunu gördüm. ayrıca kameranın lensi kamera kapağındaki kusurdan dolayı çiziliyor. Symbian programının halen yaması bekleniyor. İLk kez nokia telefon aldım bir dahda almam,ben yandım siz yanmayın arkadaşlar
 
Tepkiler: gezgin123456789, karizmakankiler, S'nek Valesi ve 3 diğerleri

Nadir

Emekli Yönetici
geçmiş olsun kardeş..peki bunların hafızası içinde değil mi? harici bellek takılıyor mu?
 

cepn97

Üye
    Konu Sahibi
dahili hafızası 32gb, hafıza kartı takabilirsin, ve 48gbye kadar yükseltebilirsin. Ama nokia n97 baştan bir facia
 

Cs***MaN

Üye
Bu telefon fiyatının hakkını vermiyor
 
kardeş olsun telefon şu an gelişim aşaömasında olabilir bence sen en iyisi biraz sabret ben bilmiyorum ama sezgilerim de o telefonun aslında iyi bir telefon olduğunu söylüyor bi kaç kişide gördüm hepsi memnunum diyor
 

ANIL2

Üye
Arkadaslar bende n97 kullanıyorm ve gayet memnunum hıc bır sıkıntım yok bu yaşananlar arkadasın şansızlıgı
 
Yeni Telefon Hemen Çıktıtan Sonra Almak Felakete Yol Açar
Telefon Çıktıktan 6 ay Sonra Alın;
Hem Fiyatı Ucuzlar
Hem Telefonun Yazılım & Başka Sorunları Çözülür...
Telefonlar Part Part Çıkıyor.İlk Çıkıp da Alanlar Aslında Deneme Aşamasındaki Telefonlardır.
Sorunlar Ortaya Çıkınca Sorunu Düzeltip 2.Partı Çıkarıyolar
 

cepn97

Üye
    Konu Sahibi
sadece telefon olarak kullanırsanız sıkıntı yapmıyor, ayrıca telefon ilk sürüm değil, eylül 2009 aldım ve yurtdışı aldığımdan garanti dışı :-s arkadaşımada getirdim ondada sorun yok. benim şansızlığım ve ondan öte bir çok kişi problem yaşıyor bu telefonla. buyrun birde nokianın kendi forumundan okuyun yorumları


nokia n97nin artısı görüntü çözünürlüğü en yüksek telefon 640 felan, sadece bu ve symbian tamamen facia bir yazılım, windows mobile en iyisi smartphonelarda

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaslar bende n97 kullanıyorm ve gayet memnunum hıc bır sıkıntım yok bu yaşananlar arkadasın şansızlıgı


telefonun hiç kendini başlattığı oluyormu? örneğin sabah telefonu uzun süre kapalı kaldıktan sonra açınca?? hafıza dolu ve/veya güvenlik modülü hatası uyarıları veriyormu hiç veya verdimi? ve yazılım versiyonunuz nedir?
 
bencde n97 iyi birtek kamerayı çizmesi can sıkıcı
 
n97 lerin çoğu arızalı oluyor
 

ANIL2

Üye


hayır kendı kendıne başlama falan yada her hangı bır hata uyarısı almıyorm gayet memnunum versiyonu N97 rm 505 V 20.0.027
 
arkadaslar bende n9 kullanıcısıyım benım canımı sıkan en baslıca sorun mesaj yazarken takılması bu sorunun cozumu ıcın menü,ayarlar,telefon,dil,yazma dili ıngılızce yaparsanız olay heledılmıs oluyor ben forma yenı uye oldum belkıde paylasan olmustur ben genede paylasmak ıstedım saygılarımla

--------------- Ekleme ---------------

n97 pardon
 

-cücü-

Üye
evet n97 hatalı üretilmiş
 

ediesel

Üye
Arkadaşlar daha 2 saat önce uzunca bir müddet kullanma şansını yakaladım. Alet tam anlamıyla rezalet. Şarj problemi var. Şarj kesintisi oluyor sürekli. Web tarayıcısı bi halta benzemiyor çok kaba. Bence n900 almak lazım.
 

Emperian

Üye
nokianın bazı modelleri sorunlu olabiliyor, ama hepsine bu suç yüklenemez. Arkadaş tavsiyem senin iş düzelmez sen onu elden çıkart
 

tuyuncu

Üye
ben n97 kllanıyorum. yrtdışı çıkışlı. ne klavyede ne sarjda ne başka şeyde herhangi bir sorun yaşamadım. gayet memnunum. ve ilk defa nokia tel kllanıyorum.. ben n97 yi tavsiye ediyorum...
 
kardeşim senın telefonda arıza var diye herkezin telefonudammı arıza verecek senınkı şanssızlık kaderine küss
 
N97 kullanıyorum, memnun olmadığım yeri ise kamera kapağı kamerayı çiziyor. ayrıca flaşı kameranın hemen yakınında olduğu için (kuvvetli ışık vermeside etken tabi) çekilen fotoğrafın sol tarafını beyazımsı çıkarıyor. Video oynatınca ileri - geri alma özelliği de yok.
 
telefon kullanmayı bilende alıyo bilmeyende bilmeyen alınca böyle zahmet çekiyo işte