sadece telefon olarak kullanırsanız sıkıntı yapmıyor, ayrıca telefon ilk sürüm değil, eylül 2009 aldım ve yurtdışı aldığımdan garanti dışı :-s arkadaşımada getirdim ondada sorun yok. benim şansızlığım ve ondan öte bir çok kişi problem yaşıyor bu telefonla. buyrun birde nokianın kendi forumundan okuyun yorumları
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
nokia n97nin artısı görüntü çözünürlüğü en yüksek telefon 640 felan, sadece bu ve symbian tamamen facia bir yazılım, windows mobile en iyisi smartphonelarda
--------------- Ekleme ---------------
telefonun hiç kendini başlattığı oluyormu? örneğin sabah telefonu uzun süre kapalı kaldıktan sonra açınca?? hafıza dolu ve/veya güvenlik modülü hatası uyarıları veriyormu hiç veya verdimi? ve yazılım versiyonunuz nedir?