N97-Arabistan

    Konu Sahibi
N97-Arabistan
arkadaşımın ailesi Arabistana Umreye gitti gelirkende N97 almışlar hemde 200 $a yanında 32 Gb var.Yine made in finland üretimi kullanacaktım fakat şarjı bitikti
Burda 1700 orda neden çoook daha ucuz?Tek eksiği Arapça klavye fakat üstünde yine Normal klavye harfleri var
 
Bizde getirtebilirmiyiz acaba nasıl olur gerçekten çok ucuz yaw
 
Valla bilmiyorum ama arabistanda gerçekten ucuz mallar var 3sene önce hacca giden bi akrabam oradan 150 dolara sony'nin o zamanlar en yeni model kameralarından birini almıştı arapça menüsu falan vardı türkiyedeki fiyatı 1000 dolardan yüksekti belki çin malidirlar malum çin ürettiği modellere nokia yazmaktan çekinmiyo onada made in finland yazmıştır.
 
ne olacak gerisini devlet haraç alıyo milletten.telefonun normal değeri zaten o ancak bizim devletimiz çok sever halkına kazık atmayı
 
    Konu Sahibi
Made in Finland yazıyordu ozaman bizim aldıklarımızda çin malı olabilir ama bildiğiniz orjinaldi yani değilsede süper yapmışlar demektir..
 
    Konu Sahibi
Ya işlemler orda halledilldi dedi bana ama girerken sorun falan olmamış bilmiyorum tam kaçak mı değil mi ama değilse herkes getititirir yani feci ucuz diğer elektronik eşyalarda öyleymiş laptop falan
 

neoorog

Üye
Arkadaşlar onlar orjinal değil. Mesela eniştemde hacdan ucuza bir tane fotoğraf makinesi getirdi. Üstünde Sony yazıyordu. Meğer yapıştırmaymış. Zamanla kavladı ve altından asıl markası çıktı. Orjinal telefonlar orda da pahalı. 1 sene önce gitti hacca. Oğluna orjinal N95 8 GB aldı, 750 € ya da $ tam hatırlamıyorum. Orda da pahalı orjinal telefonlar.
 
aralık ayında bende arabistandan n 97 mini getirttim yaklaşık 600 dolara falan geldi. türkiyeye getirdikten sonra herhangi bir abone merkezine gidip kayıt ettiriyorsunuz getiren kişinin pasaportu üzerine ücretsiz yapılıyor.türkiyede bu kadar pahalı olmasının nedeni ise kdv ve ötv oranlarının yüksek olmasıdır. yoksa bu fiyatlar telefonların normal fiyatlarıdır...telefonlar da orjinaldir hatta yazılım güncellemesi yaparken bozdum telefonu servise götürdüm yurtdışı olduğu için garanti dışı denildi,3o tl karşılığında nokia servisinden yaptırdım...
 

lazo611

Üye
Arkadaşlar Made in filand yazsada dubai üretimi sahte oluyorlar genelde ! ondan orjinaliyle pek alakası olmuyor...
 
ben aldım arkdaslar n97 mini medinede 650 tl finlandiya orjinal hiç bir sorunyasamadı m
hatta fazladan klavyedeki tuşlarda arapça war .tavsiye ederim
 
çin malı oluo onlar n96 sını almstm bnde berbat bşiey tawsiye etmem pişman oldm aldıma
 
bana 4 nisan da geldi n97 kaydınıda yaptırdım 750 türklirası artı 5 ytl kayıt parası hemde orjinal sorunsuz tavsiye ederim yolunuz düserse kacırmayın arabistana
 

thekoas

Üye
aga arabistandan telefn almayı herkese tavsiye ederm bnde n80 almıştm ilk çktığı zamnlar hiç bi sorunu yktu
 

bsafak

Üye
Arkadaşlar 06,04,2010 tarihiyle arabistandaki telefon, play station fotoğraf makinası fiyatları

N97 1890 sr (takliti 450sr)
N86 1500 sr
taklit N95 250 sr (gerçeği yok )
İphone 3gs 3000sr (takliti 600sr)
samsung jet 1500sr
playstation 3 250GB 1550 sr
play station 2 450 sr
sony w350 899 sr
sony w320 699 sr
sony w210 499 sr

50tl=120sr

Arkadaşlar nokia,samsung ve iphone'den başka telefon bulunmuyor bulunanların %75 i çin takliti olan telefonlar, alırken aman dikkat ve çok sıkı pazarlık edin ve medine şehri mekkeye oranla 100-200 sr daha ucuz yani medineden almak daha karlı.