ben n96 kullanıyorum , bendeki telefonun menüsünü falan görsen şaka falan sanarsın , yani telefona android bile yükledim , senin yapman gereken helloOX2.0 ı telefonuna yükle kur , kurduktan sonra rampatcher çıkacak ondaki leri aktive et , sonra yükle yüklediğini.
Ha ben bunu beceremedim dersen s60cert com adresine gidip telefonun için .cer ve . sertifikaları alıcaksın ücretsiz sonra telefonuna freesigner ı kur ve kendin n96dan istediğin uygulamayı oyunu vs. Sertifikala.