akaca38
Üye
N96 kullanıyorum yardım ıstıyorum dıyenler
s.a.
benim telefonda neden oldu bilmiyorum ama iki haftaya yakındır bir program yükleyecegim zaman ( e
EPO HAZISASI genis oldugundan hep e ' ye yüklerdim sorun olmazdi ) ; simdi, YUKSELENEMIYOR,ERISIM YOK.. diye bir hata veriyor.
Hadi C YE KURAYİM DİYORUM c' yede yariya kadar kuruyor cogu programda ayniini yapiyor.
onemli olan bos yerin cok oldugu E' ye kurmasi.
Sisteminkinii tekrar kurdurayim diyorum ama ucuza yapmiyorlar,soruna yönelik düzeltebilecek bir tavsiyenİZ olursa inan cok sevinirim.
benim telefonda neden oldu bilmiyorum ama iki haftaya yakındır bir program yükleyecegim zaman ( e
EPO HAZISASI genis oldugundan hep e ' ye yüklerdim sorun olmazdi ) ; simdi, YUKSELENEMIYOR,ERISIM YOK.. diye bir hata veriyor. Hadi C YE KURAYİM DİYORUM c' yede yariya kadar kuruyor cogu programda ayniini yapiyor.
onemli olan bos yerin cok oldugu E' ye kurmasi.
Sisteminkinii tekrar kurdurayim diyorum ama ucuza yapmiyorlar,soruna yönelik düzeltebilecek bir tavsiyenİZ olursa inan cok sevinirim.

