dostum mbence bole bır ıkıleme gırmen hata cunkı ıkısıde dallarında farklı telefonlar bırı dokunmatık bırı numerık( tuslu ) sıstem burda her sey bence kullanıcıda bıtıyor bnede N 95 arıodum ve sonra vaz gectım 5800XM aldım cokda memnunum ılk baslarda dokunmatık ekranda msj vs yazmakdan tedırgın oluyordum telı aldım V40 attım bana gore ıphoneden kt kat guzel oldu N95 ozellık bakımından guzel ama 5800XM e gore daha kaba en azından 5800XM ın ekranı daha buyuk... 5800NEV. e gelınce sadece nevıgator ozellıgı mevcut onada o kdr para bayılmana gerek yok o kdr cok nevıgator olsun ıstıosan nokıa 5800XM alır guncellemelerı atar onuda nevıgatore ( bırnevı ) cevırebılırsın ... tabıkı karar senın sımdıden sana alıcagın telefon hayırlı ugurlu olsun