N95 le ilgili bi sorum olacak

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
astamanana

astamanana

Üye
    Konu Sahibi
N95 le ilgili bi sorum olacak
arkadaşlar merhaba, bugüne kadar her türlü sorunumu çözdünüz çok teşekkür ederim. bir sorum daha olacak. az önce telefon hafızama format attım rehber arızasından dolayı. şimdide mass memory e yüklü hiçbir uygulamanın simgesi gözükmüyor, ne yapam gerek ? mass memory e format atmadan halletme ihtimalimiz varmı. tşk şimdiden
 


ahenk

ahenk

Üye
8gb kullanıyosunuz galiba mecburen onda format atmanız gerekli yüklediginiz prograamların bazı uzantıları C de idi formatlayınca gitti ve suan ouygulamaları kullanamassınız formatlayıp tekrar yüklemelisiniz

iyi forumlar
 
astamanana

astamanana

Üye
    Konu Sahibi
peki o zaman öyle yapayım teşekkürler yardımın için
 
mstf_l

mstf_l

Üye
mass e formata gerek yok sadece sys, resurce ve private klasorlerini sil aynı yola cıkar

----------Eklendi @ 14:48:43 ---------- Yazıldı @ 14:42:27 ----------

banada yıllamıs konuya yazdırdı :@
 
ibrother

ibrother

Üye
ooo kim yazıyo buna cevap mustafa ne oluyor?
 
mstf_l

mstf_l

Üye
arkadasın biri :locked: yazarak konuyu hortlatmıstı simdi silmisler :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt