astamanana
Üye
N95 le ilgili bi sorum olacak
arkadaşlar merhaba, bugüne kadar her türlü sorunumu çözdünüz çok teşekkür ederim. bir sorum daha olacak. az önce telefon hafızama format attım rehber arızasından dolayı. şimdide mass memory e yüklü hiçbir uygulamanın simgesi gözükmüyor, ne yapam gerek ? mass memory e format atmadan halletme ihtimalimiz varmı. tşk şimdiden

yazarak konuyu hortlatmıstı simdi silmisler 
