Ya banada msn lazım.. önceden turkcelin live messengeri yüklüydü fakat tlfna format attım güncelleştirdim o zaman msn gitti. sonra tekrar aynı yöntemle yüklemeye calısdım ama yükleyemedim. Turbo msn yükledim fakat oda cok knt yio ayrıca birine bişey yazarken msn kapanıo hemen yani kullanamıorum.. Bana önerebileceğiniz bi msn varsa söylermisiniz?
---
Arkadaşlar ben buldum zizinlede paylaşayım. Agile messenger bu yükledim vekullanıyorum şu anda beğendim.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
buradan indirebilirsiniz. Yasakmı bilmiorum link eklemek yasaksa siliversin yöneticiler
