holdan
Üye
N95 8GB Telefon YERE DÜŞTÜ
arkadaşlar telefonum dün gece elimden düştü ve sağ tarafındaa kamera düğmesinin oldugu yer de bi boşluk oluştu kızakla telefonun arası açıldı biraz nasıl yapmam gerekir.Bİraz elimle oturtmaya çalıştım olmadı . yardımcı olursanız çok sevinirim gerçekten içim acıdı birsürü para verdim bu telefona ...Yardımlarınızı esirgemeyin lütfen..





















