Emperian
Üye
N95 8 Gb versiyon yükseltme?
Beyler herkes versiyonu v3 yaparsan hızlanır filan diyorlar. Ben kararsızım. Sertifika sorunları ve program yükleyemeyenler varmış.
Forumda bazıları versiyon yükseltme format gibidir hızlandırır diyorlar.
Fakat bazılarıda dedigim gibi versiyon yükseltmeden sonra program filan kurulmuyor diyorlar.
Sizin gibi ustalardan tavsiye alarak aldım bu telefonu.
Gene sizin bilgilerinize ihtiyacım var
Sizce ne yapayım??
--------------- Ekleme ---------------
hadi beyler ya yardımcı olacak bi maxicep ustası yok mu
Forumda bazıları versiyon yükseltme format gibidir hızlandırır diyorlar.
Fakat bazılarıda dedigim gibi versiyon yükseltmeden sonra program filan kurulmuyor diyorlar.
Sizin gibi ustalardan tavsiye alarak aldım bu telefonu.
Gene sizin bilgilerinize ihtiyacım var
Sizce ne yapayım??
--------------- Ekleme ---------------
hadi beyler ya yardımcı olacak bi maxicep ustası yok mu

