N95 8 gb Şebeke Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Atilla44

Üye
    Konu Sahibi
N95 8 gb Şebeke Sorunu
Forumda yeniyim arkdaşlar konuyu nereye acacagimi tam bilmedigim için buraya yazdim
Telefonumu yeni aldim sayilir Sorun şu Tel arada şebeke var ama ne arama nede mesaj gönderimi yapiyor 10 15 dk sonra sorun cözülüyor telefonumu güncelleme yaptiktan sonra böyle bir hatta ile karşilaştim şimidi bu sorunu nasil düzelte bilirim şimdiden teşekkürler
 


cimbom04

cimbom04

Üye
bi format at belki olur olmasa da şebekesinden sorun olabilir servise götür
 
  • Beğen
Tepkiler: Atilla44
Symbianist

Symbianist

Üye
Ayarlardan şebeke modunu gsm yapmayı bir dener misin?
 
  • Beğen
Tepkiler: Atilla44

Atilla44

Üye
    Konu Sahibi
Cok Teşekküler Gsm Yaptim bir deneyeyim yoksa formatti deneyecegim yardimlariniz için tşkler
 
Symbianist

Symbianist

Üye
Hadi bakalım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt