N900 Font

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
sLeepLe

sLeepLe

Üye
    Konu Sahibi
N900 Font

N900 fontudur :)
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja ve yaren_dede


yaren_dede

yaren_dede

Üye
teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: sLeepLe

burakkk97

Üye
bendeki de N8-00 fontu :ehe
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Şimdiki fontu sevdim.Bu da alternatif oldu.Teşekkürler :)
 
najanaja

najanaja

Üye
Teşekkürler kardeşim güzel fontmuş :) dediğim gibi önizlemeleri kendinden koysan daha güzel olur bence :) boşver selvayı font bizim font :D
 
  • Beğen
Tepkiler: sLeepLe
sLeepLe

sLeepLe

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler kardeşim güzel fontmuş :) dediğim gibi önizlemeleri kendinden koysan daha güzel olur bence :) boşver selvayı font bizim font :D
Kendi ekran görüntümü koycaktım ama böyle ayrıntılı ekran görüntüsü almaya üşendim :D bi dahaki sefere kendi ekranımı koyarım :)
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
___kaptan___

___kaptan___

Üye
:tşk: güzele benziyor
 
emelli

emelli

Üye
:tşk:
 
najanaja

najanaja

Üye
Kendi ekran görüntümü koycaktım ama böyle ayrıntılı ekran görüntüsü almaya üşendim :D bi dahaki sefere kendi ekranımı koyarım :)

ne üşengeç adammışsın yaa iki resim çekmeye üşenirmi insan :D
 
qNc_wRT

qNc_wRT

Üye
Bu fontu nereye atıyoruz ??
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
    Konu Sahibi
Font zoomer kullan font zoomerın klasörüne atıp uygulamadan fontu seç sonra çıkış de çıkan soruya evet de restart yapıcak telefon ve font uygulanmış olcak :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt