pRime.
Üye
yorumların fanatiklikten öte degil eger bu telefon çift cekirdekliiler le uyumlu oyun programı acamyorsa (tek cekirdekli oldugu için)ben ne anladım bu işten ,nokia yine teknolojiinin gerisinde kalmışşş
arthur nokıa da hissen var galiba.
Fanatiğin alası sizsiniz, desteksiz kanıtsız atıp tutuyorsunuz. Açıp açamadığı kanısına nerden vardınız biri video mu koydu?Hem çift çekirdekli tek çekirdekli oyunu diye bişey yok bunu nerden attıysanız artık diycek söz bulamıyorum. Nvidia Tegra oyunları vardır ki bunlar grafikleri iyi, işlemci zorlayan oyunlardır ve tek çekirdekli n900 bunları oynatabildiğine göre n9 bunları haydi haydi oynatır. Bi iyilik yapın ve boş yorum yazıp kirletmeyin konuyu.
----------Eklendi @ 00:19:40 ---------- Yazıldı @ 00:19:02 ----------
hiç sanmıyorum bu telefonun çift cekirdekli telefonlara uygun oyun programı kaldıracagını ve sorunsuz calıştıracagını
hiç sanmıyorum bu telefonun çift cekirdekli telefonlara uygun oyun programı kaldıracagını ve sorunsuz calıştıracagını
n9 laf yapıyorsun kullandığın telefon n9 büyük çelişkiGALAXY S2 İÇİN CIKACAK ÇİFT ÇEKİRDEKLİ SİSTEME UYGUN OYUN UYGULAMA N9 UYUMLU OLMAYACAKSA AT ÇÖPE GİTSİN O ZAMAN , HİÇBİR DEGERİ KALMAZ N9 UN
ŞUAN BİLE ÖLÜ Yatırımdan başka birsey degil bu telefon çünkü nokia nın bu telefona wp7 ye verecgi degeri vermeyecek , ve bu görüp görebileceginiz son meego lu telefon olacak nokia için
acıkcası beni haya kırıklıgına ugrattı bu telefon şahsen gidipte bunu alacagıma her türlü galaxy s2 alırım
nokia böyle fanatikler oldugu müddetce asla düzelmez , n8 ,n97 ,ve şimdide n9 nokia için ölü doğmuş telefonlardır bence
bu telefonudaa kimse nin alacagını düşünmüyorum piyassada çift çekirdekli işlemcciler çok modayken , ancak nokia fanları alır bu tasarım özürlüsü telefonu
nokia bu telefonu en erken 2012 de piyasaya sürer , hoş ben türkiyeye geleceginide düşünmüyorum
kısacassı bu teelefonu kimse almaz , nokia bu akafyla gittiği sürece hep kaybetmeye devam edeecek
piyasaya android ve ios hakim maeego ya yer yok
Kamerayı açma, odaklanma ve fotoğraf çekme süresi 2.6 saniye...
n9 hakkında bişey sormak istiyorum hdmı yok ama ara kablo ile yapılabilir mi böyle bişey?
Tek şikayetim hdmi olmaması, yapılabilir belki...
bu kadar nokia ve n9 düşmanısın madem bilgilerinde neden n9 yazıoBazı arkadaşlar hala en iyi cihazı nokia sanıyor ama o devir bitti nokia bu piyasada bu zihniyetle figüran olur.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Uploaded withLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bu hdmı girişimi bana mı öyle geliyo
bu kadar nokia ve n9 düşmanısın madem bilgilerinde neden n9 yazıo
peh otg de hdmı da yok o zaman yandık
Mini usb o.
peh otg de hdmı da yok o zaman yandık
fiyatını merakla bekliyorum türkiyede umarım vergiler fiyatı iyice şişirmzEn hızlı fotoğraf çeken akıllı telefon ve 23 Eylül'de İsveç'te satışa çıkacak.
hdmı a da belki kulaklık girişinden çözüm bulanabilir ama aynı kalitede olmaz tabi
Otg yazılımla gelir, n900e de yapıldı ama hdmi beni de üzdü.
scart girişlerini hdmi'a dönüştüren kablolar var, kulaklık girişinden alıyo görünütüyü
hdmı a da belki kulaklık girişinden çözüm bulanabilir ama aynı kalitede olmaz tabi
Once you press the on-screen camera , the image is taken immediately. It’s the fastest image-capturing phone on the market. In order to take a photo, a series of events must occur: the camera is turned on, viewfinder is ready, focus on the subject and the image is captured. On the Nokia N9, this all happens in 2.6 seconds – much faster than our competitors. The HTC HD7 does all this in 8.3 seconds, the Samsung i5500 Galaxy 5 takes 5.8 seconds and the Apple iPhone 4 does this in 3 seconds. We’ve made sure the camera experience is as smooth and as fast as possible.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?