N9 Tanıtımı

eRdaL.

Üye
yazdığımı bile kendilerine göre algılıyorlar 1mhz den hızlı demedim kafa tutuyor dedim arkadaşım yazıldığı gibi oku
 

nonamex

Üye
yazdığımı bile kendilerine göre algılıyorlar 1mhz den hızlı demedim kafa tutuyor dedim arkadaşım yazıldığı gibi oku

N8 Android'e kafa mı tutuyor Kafa tutabilmesi için 2 telefonun hızları hızları arasında çok az bir fark olması lazım, hızları arasında ki farkta gayet açık olduğuna göre
 
abi her zaman demişimdir mobil işletim sistemi olarak symbiandan hayır gelmez.

android güzel; hızlı, görsel ve stabil ancak şu meego'nun üzerine düşen olmadı, android de google sayesinde buralara geldi, onun ilk çıktığı hali de bilirim ben.

o hızı, performansı ve görselliği bırak androidi, iphone5 bile yapamaz.
 

eRdaL.

Üye
burada çoğu arkadaşın tamam siz siniz cümlesini okumuştum cok haklılar mis bende kabul ediyorum neyi destekliyorsaniz en büyük o
 

ЯReiS

Üye
ilk telefonum nokia idi...(33 00 idi galiba) simdide nokia N8 yani o gunden bu gune hep nokia kullandim..(N serisinin hemen hepsini N900 dahil) diyorumki Nokiadan bi nane olmaz cok geri kaldi bundan eminim.Bu gun gittim iphone 4 aldim hanimdada samsung Galaxy var yani 3 telefonuda yan yana koydum once gorselligine baktim sonra calismasina hizina vs..inanin en kazmasi N8..bu benim fikrim degil gorunen koy klavuz istemez.Fiyat diyorsunuz ama ben N8 e 660$ verdim aldim..simdi iphone 4 icin 800$ verdim yani 140 $ fark..bence deger..neyse tartisma icin degil gozlemlediklerimi yazmak istedim N9 degil Ne cikarsa ciksin..gidip denemeden benim icin en az su an elimdeki iphone 4 kadar hizli ve gorsel olursa dusunecegim..nokia diyince artik durup dusunmek gerek..sonucta o da ucuz degil..
 
Tepkiler: Utku, .:ÇAĞLAR:. ve nonamex

Utku

Üye
bırakın n9 aldıktan sonra hatalarını anlarlar fiyatı ucuz olursa başka.
 

bugli

Üye

800 $ a nerden aldiniz?
 
Ya anlamadığım şey nokia yı vede n8 i eleştirenlerin %90 nının profilinde nokia telefon kullandığı yazıyor.hayırdır
 
GALAXY S2 İÇİN CIKACAK ÇİFT ÇEKİRDEKLİ SİSTEME UYGUN OYUN UYGULAMA N9 UYUMLU OLMAYACAKSA AT ÇÖPE GİTSİN O ZAMAN , HİÇBİR DEGERİ KALMAZ N9 UN
ŞUAN BİLE ÖLÜ Yatırımdan başka birsey degil bu telefon çünkü nokia nın bu telefona wp7 ye verecgi degeri vermeyecek , ve bu görüp görebileceginiz son meego lu telefon olacak nokia için
acıkcası beni haya kırıklıgına ugrattı bu telefon şahsen gidipte bunu alacagıma her türlü galaxy s2 alırım
nokia böyle fanatikler oldugu müddetce asla düzelmez , n8 ,n97 ,ve şimdide n9 nokia için ölü doğmuş telefonlardır bence
bu telefonudaa kimse nin alacagını düşünmüyorum piyassada çift çekirdekli işlemcciler çok modayken , ancak nokia fanları alır bu tasarım özürlüsü telefonu
nokia bu telefonu en erken 2012 de piyasaya sürer , hoş ben türkiyeye geleceginide düşünmüyorum
kısacassı bu teelefonu kimse almaz , nokia bu akafyla gittiği sürece hep kaybetmeye devam edeecek
piyasaya android ve ios hakim maeego ya yer yok
 
Tepkiler: Utku, embome ve nonamex

pRime.

Üye
N9 bütün boş konuşanlara laflarını yedirtecek.

----------Eklendi @ 23:35:35 ---------- Yazıldı @ 23:33:51 ----------


Sen de susacaksın onlar da...
 
N9 bütün boş konuşanlara laflarını yedirtecek.

----------Eklendi @ 23:35:35 ---------- Yazıldı @ 23:33:51 ----------



Sen de susacaksın onlar da...
nokia ya bu kadar güvenme bence n97 , n8 vakalarını unutmadık

----------Eklendi @ 22:46:31 ---------- Yazıldı @ 22:40:44 ----------

Ya anlamadığım şey nokia yı vede n8 i eleştirenlerin %90 nının profilinde nokia telefon kullandığı yazıyor.hayırdır
burası nokia bölümü o yüzden nokia kullanıcıları eleştiri yapacak dogal olarak , nokia bugune kadar hep kazık attı bize eleştirmek en doogal hakkımız , ama bakıyorumda her defasında nokia nın taş devrinden kalma telefonlarını bile cok fena savunuyor bazı fanatikler , bu kafayla giderseniz nokia nın düzelecegini hiç sanmıyorum
millet 2 yıl önce 1ghz li telefonlar cıkarıyo , nokia daha yeni 1ghz telefon ckarıyo , sizde kalkmış bu na seviniyorsunuz çok muhteşem bir olaymış gibi
 
Tepkiler: nonamex

pRime.

Üye
nokia ya bu kadar güvenme bence n97 , n8 vakalarını unutmadık

Laflarınızı yutacaksınız. N8 bana göre süper bi telefon sana göre vaka olsa da. Burda gelip boş yorum yapmayın, N9 bambaşka bi telefon androidliler gibi şişirme değil ve androidi de çalıştırıyor. Nokia size ne yapsa beğenmezsiniz siz çünkü telefonun t'sinden anlamıyorsunuz. Bana kalırsa meegoya laf eden sizler asıl vakalarsınız.
 
Ya anlamadığım şey nokia yı vede n8 i eleştirenlerin %90 nının profilinde nokia telefon kullandığı yazıyor.hayırdır

symbian bölümünde olduğundan olmasın o kardeş? ios bölümüne git, ordaki profillerde de apple ürünleri yazar. mantıklı değilmi?
 


haklısın dostum
 
Tepkiler: nonamex
yorumların fanatiklikten öte degil eger bu telefon çift cekirdekliiler le uyumlu oyun programı acamyorsa (tek cekirdekli oldugu için)ben ne anladım bu işten ,nokia yine teknolojiinin gerisinde kalmışşş
 

moondial

Üye
arthur nokıa da hissen var galiba.
 
Tepkiler: Utku, .:ÇAĞLAR:. ve nonamex

embome

Üye
Nokia,Cihaz Patlamasında En Ön Sırada Yer alan bi firma,diğer çıkarttığı cihazların eksiklerini giderememiş,insanların bu yönde beklentisi çok zaten,güncelleme,uygulama vs vs...
Ama Nokia Öyle Ayrı kulvarlarda boy gösteriyor ki,kimse Nokia hakkında kesin bi bilgiye sahip olamıyor...
Son 6 Ay içinde Nokia(Symbian ^3,Symbian Anna,Symbian Belle,Windows Mobile,Megoo) 5 Farklı işletim sistemi ile karşımıza geldi,buda firmanın net bir çizgisi olmadıgını gösteriyor,dünyanın bütün yazılımcıları bu adamlara mı çalışıyor...
Bence Nokia Java Tabanlı Telefonları Üretmeye devam etsin,başarılı olup zirvelere çıktıgı Anlara Geri dönsün, ama artık çok zor...
Eskiden 10 kişinin 8,inde Nokia görürdüm,şimdi 10 kişinin 2,sinde Nokia görür oldum...bitecek merak etmeyin...
 
Bazı arkadaşlar hala en iyi cihazı nokia sanıyor ama o devir bitti nokia bu piyasada bu zihniyetle figüran olur.
 
Tepkiler: nonamex

ЯReiS

Üye
Ben moskovadan netten aldim adresini veririm isterseniz.. 23700 ruble bu gun icin kur 1 dolar 28 rubleydi. yani 23700/28= 846 dolar.