N9 Tanıtımı

Utku

Üye
Haklısın...
 

Uruloki

Üye
600 mhz da maemo5 yağ gibi kayarken 680 mhz 'da symbian yavaş çalışıyor. Burdan sonuçla Symbian'ın yavaş ve hantal bir işletim sistemi olduğu sonucuna varabiliriz artık.

işte herşeyi işlemciye bağlamıcan demek ki
 
katılıyorum nokia biryerden alıp biryerden verceğine adam gibi destek çıkıp tüm özellikleri sonuna kadar eklese nokia tarihinin en iyi ve en çok satan telefonu olabilirdi bu n9 diyim tabi bide meego nun son telefonu olmasaydı
 
Tepkiler: franzliszt

Uruloki

Üye
abi ben kaç kere dedim sen kaç kere yazdın android çift çekirdeği pc gibi kullanmıyor sıkışınca kullanıyor diye ee mevcut sistemlerde yani galaxy s de 2.3 var s2 de de 2.3 var o zaman aynı performansı sunarlar android üzerinde o çift çekirdek sırf 1080p den kaynaklı birşey bence ve ekliyorum o galaxy s2 meego olarak çıksaydı esas performansı o zaman görürdünüz siz ama android ile birşey açığa çıkmaz ve ekliyorum alien dalvik meego için çıkmış ve android oyun ve uygulamalarını çalıştırypr meego
 

ozggurr

Üye


işte herşeyi işlemciye bağlamıcan demek ki

Ben N900 de kullandim, N8'de kullandim, iki donanim da iki isletim sistemi de cok farkli..

N900 Nokia'nin cep bilgisayari diye siniflandirdigi bir sistemdir.
Nokia N8 akilli telefondur.
Nokia N900'a Mac Os kuruldu, Windows kuruldu, Android kuruldu, Meego kuruldu. Bambaska bir platform ve bambaska bir mimarisi var.

Nokia N8 telefondur. Ve camera telefonudur. Yani Nokia N8 nedir diye sorarsaniz smartphone, N900 nedir derseniz Mobile Computer.

Nokia N900 Nokianin internet tabletine telefon entegre ettigi ilk cihazdi.

Elmalarla armutlari birbirine karistirirsak, 1992 senesinde Amiga 1200'lerin 14 mhz motorola 68020 islemcisiyle 33 mhz PC'leri daha hizli emule etmesini aciklayamayiz.

Farkli isletim sistemi farkli donanim ve farkli avantaj - dezavantajlar sozkonusu...

Simdi herkes istiyor ki, N9'un tanitim videosundaki gibi video izlerken ekrani kaydirayim da video da oynamaya devam etsin Benim icin olsa da olur olmasa da olur bir ozellik ama baska arkadaslarin gobegi catladi videoyu gorunce..


Hayat boyle goreceli guzellikler uzerine kurulu iste, kimi begenir, kimi begenmez... Begenmeyen kullanmaz, para harcamaz olur biter...
 
Tepkiler: Esendağlı

Uruloki

Üye


abi ben bunu anlatmya çalışıyorum işte platform abi
platform ya bu işte ve tabi ki N8 ile N900ü karşılaştıramazsın hız bakımından ve şunu ekliyim platform olayında aynı pc windows da iyi çalışıyor ama pardus da çoşuyor olay bu işte
 

aynen öle özgür hocam eksiksiz yazmışsın bravoo
 

uribaju

Üye

1.6 ghz ye nasil cekiyor ya bu kadar kolaymi?
 

Teşekkürler özgür,çok güzel açıklamalar bunlar
 

uribaju

Üye
iste sorun orda sarz ile islemcinin tamamen entegre olmasi lazim.yoksa ona sarz mi dayanir
 
iste sorun orda sarz ile islemcinin tamamen entegre olmasi lazim.yoksa ona sarz mi dayanir
bi defa tlf a auto cad yükledim o zaman 1200mhz yaptım uçtu ama şarzıda uçudu : int sayfasına basmamla çıkması bir oluyodu sanırım 7 saat dayandı
 

uribaju

Üye
bi defa tlf a auto cad yükledim o zaman 1200mhz yaptım uçtu ama şarzıda uçudu : int sayfasına basmamla çıkması bir oluyodu sanırım 7 saat dayandı

yine iyi dayanmis auto cad teknik cizim programi cok detay var
 

pRime.

Üye
O değil de 2 günde forumda en çok yazılan konu da budur sanırım. 2 günde 281 yorum!