
Dostum telefon kapalıyken nasıl açık uygulama der ilginç Y browser yada x-plore ile denedin mi birde x-plore ile özelliklerine bak sistem dosyası ve salt işaretli olmasınEyv. TheORCUN kardeş çok saol ama bu hard format ve flashlamak konusunda forumda pek de iyi şeyler söylenmemiş yaa. Yanlış bişey yaparsan telefon gider ya da garanti dışı falan kalır diyolar. Of nokia of.. Bi filmi silmek için çektiğimiz sıkıntıya bak yaa..
Dostum telefon kapalıyken nasıl açık uygulama der ilginç Y browser yada x-plore ile denedin mi birde x-plore ile özelliklerine bak sistem dosyası ve salt işaretli olmasın
