Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
n86 satılık veya takas düşünlür
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
by_turkuaz
Üye
Konu Sahibi
n86 satılık veya takas düşünlür
[sıze=3]beyaz renkli n86 8gb 22 ay kvk garantisi var kutusu, faturası ve tüm aksesuarlarıyla birlikte verilecektir. Takas düşünülür. Tekliflerinizi yazarsanız değerlendireceğim tşkler.. [/sıze]
sphone
Üye
e65 sadece sürgü üstündeki tuşlar silinmeden değişecek kulaklık ve sarj aleti istanbul avrupa yakası [email protected]
gokhan_5516
Üye
samsung s8300 var takas düşünür müsün sıfır cihaz jilatinleri üzerinde duruyo
teklifin güzel ama samsung şimdilik düşünmüyorum.. ayrıca arkadaşlar benim telefon jilatini hala duruyor 1,5 aylık telefon tekliflerinizi ona göre yaparsanız sevinirim..
--------------- Ekleme ---------------
nokıa e66 olur ancak temiz telefon arıyorum
--------------- Ekleme ---------------
5230 ile düşünmüyorum saol..
--------------- Ekleme ---------------
arkadaşlar telefonu satmamdaki amaç açıkçası biraz lüxe kaçmış oldum sadece modeli aşağıya çekmek istiyorum bunuda yaparken de zarara uğramak istemiyorum..isteyen arkadaşlara telofonun resimlerini gönderebilirim..
eray yalın
Üye
5230 u olan kardes n73me ıle takas edelımmı
dark1983
Üye
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ile takas düşünür müsün????
gokhan_5516
Üye
samsung neden düşünmüyorsun kardeş para ile kaça satıyorsun cihazını.bir kez daha düşün derim
yok kardeş saol bu ilandan sonra takası bırakıp satmaya karar verecem artık benim telefon daha 1 ayı yeni doldurdu jilatini bile üzerinde takas düşünen arkadaşlar üzerine ne vereceğinide yazarsa sevinirim. ciddi tekliflerde bulunun lütfen..
korkutss
Üye
ben daha çok 6500 slide 6600 slide ve 3600 slide ile takas düşünüyorum teklifin için teşekkür ederim .d
daha düşük model telefon düşünüyorum. Üzerine para alacam anlatabildim inş.
--------------- Ekleme ---------------
yok kardeş saol bu ilandan sonra takası bırakıp satmaya karar verecem artık benim telefon daha 1 ayı yeni doldurdu jilatini bile üzerinde takas düşünen arkadaşlar üzerine ne vereceğinide yazarsa sevinirim. ciddi tekliflerde bulunun lütfen..
kardeş piyasasına baktımda sıfırı gerçekten pahalı ancak 2. el satış piyasası çok düşük 350 tl ye kadar var benim telefona allah inandırsın 600 tl veren oldu ben biraz daha beklemeyi düşünüyorum inş. aradığını bulursun teklifin için saol..
by_turkuaz
Üye
Konu Sahibi
[sıze=4]telefon satılmıştır.....[/sıze]
Ue-Gazi
Emekli Yönetici
Ürün satıldığı için ilan yayından kaldırılmıştır...