EcmeL~
Üye
N85 için yardım.. Telefon açıLmıyor..
ArkadşLar Nokia N85 S60 shibiym. Dün birisi ile knuşma yaptım. Sonra telefonu elime alıp kapağı açtığımda ekranda saçma saçma renkli çizgiler çıktı..Resimler brbirine grdi.. (aynı tvde kanalın çkmediği gibi) .. Sonra bn de telefonu kapattım.. Telefon bi daha açılmadı.. açılıyo.. Nokianın sesi de gelio ama görüntü yok.. Ekran kesinlikle açılmıyor. Ne yapmalıyım yardım ederseniz sevinirim.
Bide Srvise göndersem kaç gün içerisinde alırım tahminen..?? Ayrıca sorun çözülür mü ??
YardımLarınızı bkliorm.. Şmdiden sağolun..
Bide Srvise göndersem kaç gün içerisinde alırım tahminen..?? Ayrıca sorun çözülür mü ??
YardımLarınızı bkliorm.. Şmdiden sağolun..
