musicbox
Üye
N82 V31 Tema effectleri yok ! Lütfen okuyun..
Bu versiyonda neden yok tema efektleri v20de varda bunda neden yok. olma şansı varmı biz yapabilirmiyiz sırf bunun yuzunden Kastor uygulayamıyorum canımı sıkıyor bu olay v20 ye downgrade işlemide yapamıyoruz zaten, bana bu konuda yardım edin bu işlerden anlayan arkadaşlarla iletişime geçmek istiyorum bazı düşüncelerim var. iyi forumlar
