N82 Son versiyon Hackleyen varmı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
N82 Son versiyon Hackleyen varmı
N82 31 versiyon buna sertifikasız hacklemek mümkün değilmi sertifika dosyası bi türlü alamadımda.
 
yok kardeş bendede n82 tel var işletim sisteminin son versiyonunu kurdum şu an telefona hiç bir şey atamadığım gibi (sertifikasız) telefonu hack edemiyorumda her yolu denedim yok abi. belki bu bizim için iyidir kimbilir böylece telefonumuz zararlı yazılımlardan korunuyordur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...