Telefon Tavsiyesi n81 mi n95 mi karar veremedim:(

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
burrrak

burrrak

Üye
    Konu Sahibi
n81 mi n95 mi karar veremedim:(
Arkadaşlar yeni bir telefon almayı düşünüorum ama bu ikisi arasında kaldım.kimse sorsam değişik değişik fikirler gelio.bir de siteye sorim dedim. para önemli değil en kulanışlı hangisi?

N95 Mİ N81 Mİ? :bilmem:
 


gsmelih

gsmelih

Üye
n95 al bence ama sen bilin
 
GuNSTuR

GuNSTuR

Üye
bence n95 al n81 den ustun n95
 
mmzzkk

mmzzkk

Üye
KARDEŞ BENCE N81 8GB.. ARASINDAKİ FARKLARI SÖYLEYEYİM.. N95 8 GB'NİN EKRANI BİRAZ DAHA BÜYÜK, KAMERASI 5 MEGAPİXEL(((AMA ÇEKTİĞİ RESİMLERDE PEK FARK GÖREMEDİM))), WE ARASINDA 300,400 YTL FARK WAR.. KESİNLİKLE N81 8GB

WE BEN N95 HASTASIYDIM.. BU FARKLARI ÇOK BÜYÜK SANIYORDUM AMA 300 YTL YANINDA BENCE FISSS......
BU DEĞERLENDİRMEYİ KESİNLİKLE GÖZ ÖNÜNDE BULUNDUR..
İSTERSEN DE KIYASLAMA YAP..


<<<MzK>>>
 
GuNSTuR

GuNSTuR

Üye
ben 95 aldım gayette memnunum daha dün aldım
 
gabico

gabico

Üye
ben n95 8gb derim dostum arasında baya bir fark var örneğin nokia n95 in navigasyonu n81 e göre daha iyi hem np5 daha kullanışlı ama ben sana ikisi hakkında karşılaştırma yapayım bak karşılaştırılması aşağıdaki sitede:

ama kesinlikle n95 ben baktım arasında hem kamera farkı hem n95 in nagivasyonu daha iyi yani n95 kısacası daha iyi!:oke:
 

C*6161

Üye
yok be kardesim arada fazla fark yok resim çekiceksen ztn 6500slıde ama farketmez diosan n81
 

okan.su

Üye
arkadas bıde 6500 slıde sokmus olaya :D
 
kaan0

kaan0

Üye
1 aylık konuyu hortlatmışsınız
 
ayazabi

ayazabi

Üye
bence n95 al o daha kullanışlı bence süper
 
Ozan

Ozan

Admin
Kesinlikle N95

Zaten seri ye bakarsanız bile N95 > N81 yani ikisi arasından N81 demek biraz fantezi yada ince hesapları düşünmek olur bence.
 
kaan0

kaan0

Üye
benim n81 im var çok memnunum wlan bi laptop kadar iyi çekiyor (bunu denedim) kulaklıkla dinlenen müziğin tadı da birbaşka ben hizlial dan aldım şimdi daha da düştü fiyat bence 5mpx kamera ve gps için o kadar para verme zaten hafıza kartına yülenen bazı programlar sayesinde artık gps siz navigasyon mümkün ayrıca n95 2 n81 4 gb hafıza kartı8 destekliyor ha 4gb bana yetmez diyosan n81 8gb yi öneririm . ve bazı kişiler n95 in wi-fi sinin n81 den kötü olduğunu söylüyorlar :)
 
king512

king512

Üye
bence n81 8 gb al çünkü n95 hantal ama n95 8 gb da olabilir
 
Mr.Trojan

Mr.Trojan

Üye
Ben N95 derim beyler...
 

wlan faruk

Üye
bence n81 al bence dünyanın en sık telefonu ve aynı zamanda n gage olarak dünyada en ii tek telefon ama n95 in de hakkını vermek lazım ama n81 karar senin
 
zahid12

zahid12

Üye
n81 bence
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Adam Telefonu almış satmıştır bile konuyu hortlatmayın.
 

ugur.99

Üye
kardeş ben n 81 8gb kullanıyorum süper bi telefon bence n95 ten daha ii
 

rmzn_rmzn

Üye
n95 on numara telefonda benı ondan sogutan tek sey ekran koruyucusu olmaması dırek ekran camı cızılse degıstırme sansn yok ama tabı cok kalıtelı gosterıyo o ayrı kısacası telefon on numara ama n81 ın tıpı cok hosuma gıdıyo
 

efemert

Üye
n81 daha şekil telefon bunun için sana tavsiye ederim kardeşim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt