N80 ıcın calısan live messenger programı varmı_??

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

blacxer

Üye
    Konu Sahibi
N80 ıcın calısan live messenger programı varmı_??
N80 ICIN CALISAN LİVE MESSENGER PROGRAMI VARMI_??

arkadaslar yardım lutfen 1 tane bile bulamadım hiç biri calısmıyor help pliss
 


Catty

Catty

Emekli Yönetici
S60 3rd/Email /Chat bölümünde bulabilirsiniz.
 

blacxer

Üye
    Konu Sahibi
ordakileri hepsini denedim baglanmıyor

--------------- Ekleme ---------------

ordakileri denedim malesef n80 e uyumlu bişey bulamadım
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici

cool_eagle

Üye
m.ebuddy.com veya ama sana lonelycatgames den slick i tawsiye ederim. Her türlü dosya gönderip alabilirsn
 

blacxer

Üye
    Konu Sahibi
live messenger yokmu peki n80 için
 
orgeneral2203

orgeneral2203

Üye
live msn bilmem ama eMSN var eğer istersen hemen upload edeyim.
 

blacxer

Üye
    Konu Sahibi
Buldum onu bi deniyim tesekkurler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt