n80 hidden navigator

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Scudrox

Üye
Ya millet biriside şu ortaya çıkan gizli uygulamaların ne işe yaradığını sölesin. Herkes teşekkür etmiş ama ne işlerine yaramış onu anlatsın biride
 

wampyrx

Üye
sğl kardeşş eline sağlık bakalım neymiş
 
evet arkadaşlar foruma girerken aldığım mesaj sayınız düşük mesaj yazın diye gelen uyarı üzerine anlamlı bir mesaj yazıyorum.
gizi programları ortaya çıkaran program neyi ortaya çıkarıyor mesela.sistem dosyalarını görebileceğimiz başka programlar zaten var oysa.E programın adında navigator yazıyor.yoksa bu bir navigator programımı o zaman da benim n80im var mesela ama navigator öle sadece programla sağlanacak bir özellik değil core duo yu programla core 2 duo yapmak gibi.
bir sürü mesaj arka arkaya atılmış bu programı açıklayın diye site yöneticileri bu mesajları görüpte bir açıklama için arkadaşı uyarmıyorlarmı bu kadar soran olmuş niye cevap vermiyorsun diye..
 

ferian

Üye
Kardeş çok teşekkürler... EMEĞE SAYGI..
 
teşekkürler dostum n80 yazılımları bekliyoruz devamlı
 
saol bende x-ploreri hafiza kartina yukleyince gozukmuor inş işe yarar
 
teşekkürler emeğine sağlık
 
bende bir işe yaramadı yine de sagol
 

cs1453

Üye
ben hepsini sildim geri hiç bi işe yaramıyo
 
saol!dostum bn bnlrı biliyrm tamam mı ama bi türlü menüde göremiodumthanks!!!!!!n:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...