Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
n8 yaşlandırma uygulaması
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
paşa06.40
Üye
Konu Sahibi
n8 yaşlandırma uygulaması
arkadaşlar androidde aging booth diye bi program var resmi çekiyosun yaşlandırıyo, symbian için olanı varmı
SymbianHacker
Kapalı Hesap
bu konu daha öncedende açılmıştı hatta başlık bile aynıydı malesef yok kardeşim ama photofunia yı denemelisin çok güzel bir uygulama
paşa06.40
Üye
Konu Sahibi
mobilden girdgm için detaylı bakamadım tamam dostum sağol
Bu arada siz diyince merak ettim babamın Evo da denedim, harbi şahane program. Eğlenmelik çıtır tadında.
Symbian ı geçtim de en azından windows phone da da olsaydı fena olmazdı.
djhiguramos
Üye
HDMI giriş değil çıkıştır o , MHL dediğiniz olay ise usb üzerinden oluyor diyelim external hdd i telinize bağlayıp tv den seyredemiyorsunuz.(arşivim var hdd de)
iphone de ki canlı video oluyor 15 ,20 sanye de 20 30 yıl yaşlandırıyor genel de babalarımıza dönüyoruz şahhane bi eğlence önce bi dedeye ceviriyor teli saladıgında dede öksürüyor
Suyaka
Üye
HDMI yok muymuş S3'te? Ahahah.. Ben de nokia kullansaydım zaten S3'ü mundar ederdim, şaşırmamak lazım. Araştırmadan konuşmak bedava nasıl olsa değil mi?
fLuke!
Üye
Yalçın abi.sis Adamlar yaşlandırmayla herkezi buluyorlar.
CanKartaL
Emekli Yönetici
30 sene sonra hiç yaşlanmayacakmışım biraz yüzüm çöküyor o kadar ))