n8 yaşlandırma uygulaması

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
paşa06.40

paşa06.40

Üye
    Konu Sahibi
n8 yaşlandırma uygulaması
arkadaşlar androidde aging booth diye bi program var resmi çekiyosun yaşlandırıyo, symbian için olanı varmı
 


SymbianHacker

SymbianHacker

Kapalı Hesap
bu konu daha öncedende açılmıştı hatta başlık bile aynıydı:) malesef yok kardeşim ama photofunia yı denemelisin çok güzel bir uygulama:oke:
 
paşa06.40

paşa06.40

Üye
    Konu Sahibi
mobilden girdgm için detaylı bakamadım tamam dostum sağol
 
seyfipasa

seyfipasa

Üye
git android al yok panpa :)
 
asigsasi

asigsasi

Üye
hdmı girişi s^3 nokia n8 ve nokia 808 de var
 
gdervisoglu

gdervisoglu

Üye
s3 alacaktım ama hdmı girişi yok :nono:

MHL var merak etme :)

Bu arada siz diyince merak ettim babamın Evo da denedim, harbi şahane program. Eğlenmelik çıtır tadında.

Symbian ı geçtim de en azından windows phone da da olsaydı fena olmazdı.
 
djhiguramos

djhiguramos

Üye
HDMI giriş değil çıkıştır o , MHL dediğiniz olay ise usb üzerinden oluyor diyelim external hdd i telinize bağlayıp tv den seyredemiyorsunuz.(arşivim var hdd de)
 
tempestshine

tempestshine

Üye
o çok övündükleri s3 de hdmı yok mu yani :ah
 
hamza271970

hamza271970

Üye
iphone de ki canlı video oluyor 15 ,20 sanye de 20 30 yıl yaşlandırıyor genel de babalarımıza dönüyoruz şahhane bi eğlence önce bi dedeye ceviriyor teli saladıgında dede öksürüyor
 
Suyaka

Suyaka

Üye
HDMI yok muymuş S3'te? Ahahah.. Ben de nokia kullansaydım zaten S3'ü mundar ederdim, şaşırmamak lazım. Araştırmadan konuşmak bedava nasıl olsa değil mi?
 
fLuke!

fLuke!

Üye
Yalçın abi.sis Adamlar yaşlandırmayla herkezi buluyorlar.
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
30 sene sonra hiç yaşlanmayacakmışım :D biraz yüzüm çöküyor o kadar :)))
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt