N8 takılma sorunu....(Çözüldü)

Sponsorlu Bağlantılar

Ö_M_E_R

Ö_M_E_R

Üye
    Konu Sahibi
N8 takılma sorunu....(Çözüldü)
Arkadaşlar yeni aldığım N8 de 2 sorunla karşı karşıyayım

1- Arama bittiğinde telefon kilitleniyor eğer kapatıp açmazsam 1-2 dakika içinde geri geliyor
Bu sorunu her zaman yapmıyor

2-Menü tuşuna basıp uygulamalara girdiğimdede telefon kilitleniyor özellikle telefonu yeni açtığımda oluyor

Bu sorunları yaşayan ve çözümünü bilen varmı yardımınızı bekliyorum
 


Uruloki

Uruloki

Üye
hattını çıkar tak bende öyle oluyordu çıkartıp taktım düzeldi ve eski hatlarla sprun yapıyor cihaz
 
Ö_M_E_R

Ö_M_E_R

Üye
    Konu Sahibi
tamam kardeşim deniycem haber veririm sağol...
 
Soc-DooM33

Soc-DooM33

Üye
1nci sorunda , telefon kitleniyor derken yanlis mi anladim acba ayarlardan kilit kodu suresini uzat dostum 3 dk yap yda 5 dk ozman sorunun ortadan kalkar :oke:

2nci sorundaysa bnce pek onemli bse degil sen kendin demissn telefon ilk acildginda oluyor diye kendine gelior ilk basta dmekki :)
 
Ö_M_E_R

Ö_M_E_R

Üye
    Konu Sahibi
1nci sorunda , telefon kitleniyor derken yanlis mi anladim acba ayarlardan kilit kodu suresini uzat dostum 3 dk yap yda 5 dk ozman sorunun ortadan kalkar :oke:

2nci sorundaysa bnce pek onemli bse degil sen kendin demissn telefon ilk acildginda oluyor diye kendine gelior ilk basta dmekki :)


1-Arama bittiği anda donuyor telefon yani kilitle falan alakası yok

2-Telefonu ilk açtığımdada yapıyor aradan zaman geçtiğindede yapıyor
 
Soc-DooM33

Soc-DooM33

Üye
1 dostm snn telin sanirm sornlu N8lerden servse flan yolla kesnlkle ;)

2 dedgm gbi telnde donma kaslma var servse yolla onlar bse yapcaktir..
 

emre817

Üye
2.sorun bende de var araştırdım baya ram dan dolayı yapıyomuş bunu telefon uygulamalar menüsüne girince ram yetersiz kalıyormuş hatta bu güncellemede çıkması istenen bişeydi okumuştum internette kafaya takılacak bir problem değil
 
Soc-DooM33

Soc-DooM33

Üye
cok widget varsa kaldirin beyler rami fazla harcamasn tel , yormayn teli pek :)
 
pRime.

pRime.

Üye
Menünün acılışta geç açılması Symbian cihazlarda normaldir diye biliyorum ama.
 
Rich4arD

Rich4arD

Üye
N8 ' in sıkıntıları var aslında fakat önemli sıkıntılar veya sorunlar değil ama bazen öylede olabiliyor ( Gıcık olma açısından ) :) Ancak gelecek güncelleme ile telefonda sorun kalmayacağı söyleniyor . Telefonuna bi hard format atsan ? Simkart çıkarıp taksan hafıza kart ? Hard format atmanı öneririm belki telefon kendine gelir .
 
osmaan48

osmaan48

Üye
Arkadaşlar yeni aldığım N8 de 2 sorunla karşı karşıyayım

1- Arama bittiğinde telefon kilitleniyor eğer kapatıp açmazsam 1-2 dakika içinde geri geliyor
Bu sorunu her zaman yapmıyor

2-Menü tuşuna basıp uygulamalara girdiğimdede telefon kilitleniyor özellikle telefonu yeni açtığımda oluyor

Bu sorunları yaşayan ve çözümünü bilen varmı yardımınızı bekliyorum
arkadaşım öncelikle panik yapma aynı sorunları ilk cihazı aldımda yaşadım bunların çözümü çok basit insanlar bu cihazı karalamka için fırsat beklio yok ram yetersiz falan fıstık yok öle bişi takma kafaya 1. sorun ve çözümün ben sim kartı çıkarım tekrar taktım olmadı ovi magazasından indirdim saçma sapan uygulamaları kaldırdım cihazı dikkat ( sadece ayarlardan fabrika ayarlarına geri dönderdim) daha sonrada oyun ve benzeri uygulamaları bu siteden yükledim tele yani ovi problemli 2. sorun ve çözümün menü geç açılma ayarlar,tema,genel,seçenekler,tema efektleri kapat 8zaten gereksiz bişi) bu yavaşlama olayıda çözülür.ben bunları uyguladım ve inan ALLAH nazardan saklasın cihazımda 18 adet hd oyun ve bi o kadarda uygulama var test ettim hepsi açıkken aramada yaptım nete de girdim cihazda hiç kasılma olmuyor

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşım öncelikle panik yapma aynı sorunları ilk cihazı aldımda yaşadım bunların çözümü çok basit insanlar bu cihazı karalamka için fırsat beklio yok ram yetersiz falan fıstık yok öle bişi takma kafaya 1. sorun ve çözümün ben sim kartı çıkarım tekrar taktım olmadı ovi magazasından indirdim saçma sapan uygulamaları kaldırdım cihazı dikkat ( sadece ayarlardan fabrika ayarlarına geri dönderdim) daha sonrada oyun ve benzeri uygulamaları bu siteden yükledim tele yani ovi problemli 2. sorun ve çözümün menü geç açılma ayarlar,tema,genel,seçenekler,tema efektleri kapat 8zaten gereksiz bişi) bu yavaşlama olayıda çözülür.ben bunları uyguladım ve inan ALLAH nazardan saklasın cihazımda 18 adet hd oyun ve bi o kadarda uygulama var test ettim hepsi açıkken aramada yaptım nete de girdim cihazda hiç kasılma olmuyor
arkadaşım unutmuşum 1. problemin yani arama esnasında cihazın donma yada kasma yapması teldeki arama engelleme proğramı yapıo inan onu kaldırınca tüm sorunların çözülüo ve şunuda belirteyim nokıa care bayisinde teknik servis sorumlusu arkadaşım bu tarzda cihazlara antivürüs yüklemenin cihazları çok büyük miktarda kastığını söyledi bende kaldırdım
 
Ö_M_E_R

Ö_M_E_R

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşım öncelikle panik yapma aynı sorunları ilk cihazı aldımda yaşadım bunların çözümü çok basit insanlar bu cihazı karalamka için fırsat beklio yok ram yetersiz falan fıstık yok öle bişi takma kafaya 1. sorun ve çözümün ben sim kartı çıkarım tekrar taktım olmadı ovi magazasından indirdim saçma sapan uygulamaları kaldırdım cihazı dikkat ( sadece ayarlardan fabrika ayarlarına geri dönderdim) daha sonrada oyun ve benzeri uygulamaları bu siteden yükledim tele yani ovi problemli 2. sorun ve çözümün menü geç açılma ayarlar,tema,genel,seçenekler,tema efektleri kapat 8zaten gereksiz bişi) bu yavaşlama olayıda çözülür.ben bunları uyguladım ve inan ALLAH nazardan saklasın cihazımda 18 adet hd oyun ve bi o kadarda uygulama var test ettim hepsi açıkken aramada yaptım nete de girdim cihazda hiç kasılma olmuyor

--------------- Ekleme ---------------


arkadaşım unutmuşum 1. problemin yani arama esnasında cihazın donma yada kasma yapması teldeki arama engelleme proğramı yapıo inan onu kaldırınca tüm sorunların çözülüo ve şunuda belirteyim nokıa care bayisinde teknik servis sorumlusu arkadaşım bu tarzda cihazlara antivürüs yüklemenin cihazları çok büyük miktarda kastığını söyledi bende kaldırdım


Yardımın için cok sağol yavuz sim kartı cıkarıp taktım birde görüşmeden sonra çıkan arama süresi özetini kapattım ilk sorun halloldu 2.sorunuda ovi den indirdiğim abuk sabuk programlar vardı onları kaldırınca 2. sorunda çözüldü yardımlarınız için cok teşekkür ederim..
 
osmaan48

osmaan48

Üye
Yardımın için cok sağol yavuz sim kartı cıkarıp taktım birde görüşmeden sonra çıkan arama süresi özetini kapattım ilk sorun halloldu 2.sorunuda ovi den indirdiğim abuk sabuk programlar vardı onları kaldırınca 2. sorunda çözüldü yardımlarınız için cok teşekkür ederim..
önemli değil arkadaşım aslında bu tarzda konularda yardımcı olmak çok güzel bişi ama bu ara forumda insanlara yardım etmek için bişeyler yazdımızda ne hikmetse bam yiyioruz ne alakaysa daha önceki üyeliğim bamlanmıştı
 
TheORCUN

TheORCUN

Üye
N8 ' in sıkıntıları var aslında fakat önemli sıkıntılar veya sorunlar değil ama bazen öylede olabiliyor ( Gıcık olma açısından ) :) Ancak gelecek güncelleme ile telefonda sorun kalmayacağı söyleniyor . Telefonuna bi hard format atsan ? Simkart çıkarıp taksan hafıza kart ? Hard format atmanı öneririm belki telefon kendine gelir .
Hard Format QT Bileşenleri ve UDA dosyalarının kaybedilmesine yol açar, dolayısıyla Ovi Store ve Haritalar yok olur... Bunu göz önünde bulundurun!!!:off::off:
 


Üst Alt