ImPossibLe28
Üye
-
Konu Sahibi
-
Email kapalı. bende açık 24 saat alım ve en kısa sürede..
Ekran parlaklığı genelde minimumda bazen %50'lerde... %100'de
Otomatik wlan taraması kapalı. sadece bilinen wlan
Bluetooth hiç kullanmıyorum desem yeri var. aynen
Kulaklıkla müzik dinliyorum arada.. aynen
Kullanmadığım uygulamaları kapatıyorum ( bu konuda çok titizim) aynen
24 saat internetim açıktır. otomatik bağlanma vardır ekran girişleri internete otomatik bağlanıyor.
lakin şöyle bi durum var 3g açık olursa daha doğrusu çift mod açık olursa senin gibi şarj sorunu yaşıyorum, ama sadece gsm seçili olduğunda 2 gün rahat gidiyor şarjım. bende download yaparken 3g diğer zamanlarda ise gsm kullanarak bu durumu kendimce eşitleyip şarjımın 1,5-2 gün gitmesini sağlıyorum.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?