N8 Şarj hakkında bir soru?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
N8 Şarj hakkında bir soru?
Arkadaşlar dün anna gelmediğine göre ben teli garantiye yollayacam.
Sorunlarım: kamera flaşı çalışmıyor, üst kapakta ezilme var, arka mikrofon ses kaydında uğultu yapıyor.

Herneyse buna ek olarak batarya değişimi istesem mi diye düşünüyorum...

Telefonu sabah saat 7'de şarjdan alıyorum.. Nette çok takılırsam (Face ve maxicep dışında sitelere çok nadir giriyorum) saat 2-3 en geç 4 de bitiyor şarjım.

Bu bir sorun mudur yoksa herkeste mi bu böyle?

Herkes N8'i şarj konusunda iyi olduğu için tercih ediyor diğer smartphoneler arasından.

Kullanımım hakkında ufak bir özet yapaym:

Email kapalı.
Ekran parlaklığı genelde minimumda bazen %50'lerde...
Otomatik wlan taraması kapalı.
Bluetooth hiç kullanmıyorum desem yeri var.
Kulaklıkla müzik dinliyorum arada..
Kullanmadığım uygulamaları kapatıyorum ( bu konuda çok titizim )

Bilmiyorum bu bir sorun mu yoksa herkesde mi aynı

Buradan gelecek cevaplara göre telefonu garantiye yolladığımda batarya değişimi isteyeceğim

Gelecek yardımlar için şimdiden teşekkürler
 

-omer-

Üye
Anna'yı dün gelicek diye bekledik hepimiz,dün merak edip nokia Tükiye Destek Hattını aradım sordum ordaki kisiler ağustosun bası dedi yani 2 ile 9 gün arasnda beklyn dedm konu açtım modlar konuyu kapattı VE ayrıca şarjı benmde az gidiyo hergün sarja koyuyorum ha bu arada üst kapaktaki ezilmeyi garantiyle hallederlerse haber ver bende de aynı prob. var
 
Email kapalı. bende açık 24 saat alım ve en kısa sürede..
Ekran parlaklığı genelde minimumda bazen %50'lerde... %100'de
Otomatik wlan taraması kapalı. sadece bilinen wlan
Bluetooth hiç kullanmıyorum desem yeri var. aynen
Kulaklıkla müzik dinliyorum arada.. aynen
Kullanmadığım uygulamaları kapatıyorum ( bu konuda çok titizim ) aynen


24 saat internetim açıktır. otomatik bağlanma vardır ekran girişleri internete otomatik bağlanıyor.

lakin şöyle bi durum var 3g açık olursa daha doğrusu çift mod açık olursa senin gibi şarj sorunu yaşıyorum, ama sadece gsm seçili olduğunda 2 gün rahat gidiyor şarjım. bende download yaparken 3g diğer zamanlarda ise gsm kullanarak bu durumu kendimce eşitleyip şarjımın 1,5-2 gün gitmesini sağlıyorum.
 
    Konu Sahibi

arkadaşım ne yaptın sen yaa
yat kalk dua et bunun için sen

o zaman benim kesinlikle batarya değişimi istemem lazım

ücretsiz yaparlar mı bunu ?

bu arada üst kapaktaki ezilme normalde garanti kapsamına girmiyormuş ama ben müşteri memnuniyeti için bir defaya mahsus olmak üzere garanti kapsamında yapılmasını rica edecem
 
    Konu Sahibi
arkadaşlar sizin şarjınız şimdiye kadar en çabuk kaç saatte bitti?
Ben 8 de almıştım ve 1 de bitmişti yani 5 saatte bitmişti. Şimdi ise gün içinde 2. Şarj gerektiriyor telefon. Yoksa bitiyor 4 gibi..
 

fntked

Üye
ben 1 gün internette ve uygulamalarda wlan la takılıyorum. gece yarısı bitiyo. yatmadan şarja takıyorum. sabah alıp kullanıyorum. ama bencede şarjı yeterli değil.
 
günde yarım saat oyun, 1 saat internet, müzik falan 1.5 gün rahat yetiyor. bence senin telefonda bir sorun var. Az kullanırsam 3 gün yetiyor
 
    Konu Sahibi
galiba benim telde sorun var..
Garantiye gönderirken nasıl bi not düşmeliyim bedava yapmaları için? (:
 

mcnpl4

Üye
aldigimdan beri sarj suresinden sikayeyciyim demen yeter..
 
    Konu Sahibi
aynen öyle deyim günde yeri geliyo 2 kere şarja takmaktan bıktım diyecem
 
    Konu Sahibi
inşallah da şimdi teli garantiye yollayınca boşta bi 1200 var onu kullanmam gerekecek
yollamasam mı yaa
onda da reset sorunu var flash mı atsam ona da
 
Bende dün çin annasıı yükledim fazla karışıtırmışım heralde çift modda doluyken %65 düştü Ama bana gsm modunda 2 gün gidiyor
 
    Konu Sahibi
off ulan off
bi bana mı 6-7 saat gidiyo bu meret
 
İlk aldığım gün hep açık unutmuşum bağlı kalmış nette 3gde sanag bi baktım telefon kapanmıştı
 
Bende vercem alt kapak sorunlu Ramazanın ortasında yollarım zaten hep uyuyacağım için
 
Tepkiler: emreipekci
    Konu Sahibi
kapak garanti kapsamında değişir mi?
Benimki zaman ayarlı foto çekiminde yere düştü 1 mt civarından..
 
Benimki yere düşme değil kasadan ayrık garanti kapsamında ama seninkini bilemiyorum..
 
    Konu Sahibi
bir defaya mahsus müşteri memnuniyeti için garanti kapsamında yapılmasını isteyecem :/
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...