serhat_002
Üye
n8 Mobil veri & Wlan Sorunu...!!!
slm arkadaşlar n8 kullanıcıyım belle yükledikten sonra mobil veri kapalı olduğu zaman wlan ile internete bağlanamıyorum mobil veriyi açtığım zaman ise sadece operatör üzerinden internet erimişi gerçekleşiyor...
mobil veriyi silmeden bi çözüm önerebilir misiniz ?
mobil veriyi silmeden bi çözüm önerebilir misiniz ?
