n8 Mobil veri & Wlan Sorunu...!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
serhat_002

serhat_002

Üye
    Konu Sahibi
n8 Mobil veri & Wlan Sorunu...!!!
slm arkadaşlar n8 kullanıcıyım belle yükledikten sonra mobil veri kapalı olduğu zaman wlan ile internete bağlanamıyorum mobil veriyi açtığım zaman ise sadece operatör üzerinden internet erimişi gerçekleşiyor...

mobil veriyi silmeden bi çözüm önerebilir misiniz ?
 


_ardaa

_ardaa

Üye
Mümkünse bilgilerini yedekleyip soft format at temiz bir belle ile sorun yaşamazsın, format atamam dersen wi-fi ağlarını sil öyle dene, belle'ye geçenlerin çoğunda oldu bu olay ben soft format attım en sağlıklısı.
 
serhat_002

serhat_002

Üye
    Konu Sahibi
tşk ederim... hemen deniyorum...!
 
aldemirfatih

aldemirfatih

Üye
bu tip başıma bi iş geldiği zaman ben en sağlam olduğunu düşündüğüm şu işlemi yapıyorum.nokia suite den yeniden yüklemek.format ile düzelmez ise yeniden yükle bence.
 
one2one2

one2one2

Üye
formata gerek yoktu ama neyse ayni sorunu format sonrasida yasayacaksin
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
format atmadım... önerebileceğiniz başka bi çözüm yolu varmı ?

wifiyi kapat.ag hedeflerinden hattının internet sunucusu haricındekileri sil muhtemelen internet1 internet2 yazar operator sunucusu kalsın.sonra wifiyı açıp wlani tarat bulunca okeyle öncelık vlanda olmalı bu arada tarayıcıdanmı operadanmı gırıyosun nete
 
serhat_002

serhat_002

Üye
    Konu Sahibi


wifiyi kapat.ag hedeflerinden hattının internet sunucusu haricındekileri sil muhtemelen internet1 internet2 yazar operator sunucusu kalsın.sonra wifiyı açıp wlani tarat bulunca okeyle öncelık vlanda olmalı bu arada tarayıcıdanmı operadanmı gırıyosun nete

Tarayıcıdan giriyorum ama söylediklerini aynen uygulamış durumdayım wlan 1. öncelikte... sorun şu mobil veri kapalı iken wlan ile bağlanmak istediğim zaman "mobil veri kapalı" uyarısını alıyorum ve internete bağlanamıyorum... "mobil veriyi" açtığım zaman wlan yerine operatörden bağlanıyor...
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
tarayıcıdan ayarlara gir genel i sec baglantıyı herzaman sor yap tarayıcıyı acınca baglantı seçenegını soracak bu şekılde ıstedıgını seçersin arkadaşim
 
serhat_002

serhat_002

Üye
    Konu Sahibi
tarayıcıdan ayarlara gir genel i sec baglantıyı herzaman sor yap tarayıcıyı acınca baglantı seçenegını soracak bu şekılde ıstedıgını seçersin arkadaşim

teşekkür ediyorum... Düzeldi....
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
eyvallah
 
DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
bende şu şekilde çözüyorum sorunu. çünkü sadece tarayıcı da değil mağazada bile aynı sorunu veriyor wifiyi açın bağlanın arka plana atın yazılımdan kaynaklı bi sorun..
 
serhat_002

serhat_002

Üye
    Konu Sahibi
bende şu şekilde çözüyorum sorunu. çünkü sadece tarayıcı da değil mağazada bile aynı sorunu veriyor wifiyi açın bağlanın arka plana atın yazılımdan kaynaklı bi sorun..

yazılımla alakalı bi sorun olduğunu düşünmüyorum... "rizENGİN" arkadaşımızı anlattıklarını yaptım sorun halloldu... yine tşk ederim..
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
eyvallah arkadaşım
 
  • Beğen
Tepkiler: serhat_002
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
Bağlantı ayarlarını kurcala. Görsem yapabilirdim sanırım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt