Andoridli telefonlar sarjı çabuk mu yiyor.

Nokia heralde 1 haftada bitiriyor şarjı. Arkadaşlar bazen atıyorsunuz gibi geldi. Ben Htc One S ve Nokia C7 kullanıyorum. Nokia C7 2 Gün Htc One S de 2 gün gidiyor. İkisine aynı eşit kullandığım halde. Ben bir fark göremedim. Arkadaşta SGS2 var oda aynı, Kuzen de SGS var oda aynı. Yeğenimde Sony Ericson Arc S var oda aynı. Ben bir fark göremedim. Gördüğüm tek şey Nokia Gelecekte Şüphe uyandırıyor ve çokta tutarsız. Artı olarak Ben Androidci değilim Çünkü İlk androidli telefonum HTC One S, Onu da yeni getirtdim yurtdışından. Fakat Telefonmuş
