deli oğlan
Üye
N8 mesaj gönderme sorunu
arkadaşlar merhaba ben köyde yaşıyorum ve telefon zor çekiyo mesajlaşmak tam bi işkence mesaj yazıorum gönderiyorum ama telefon o anda çekmediği için giden kutusuna gidiyo ve 5 dakika erteliyo ben girip gönder diyince 5 dakikadan önce gönderiyo benim istediğim bunu telefon çektiği anda otomatik nasıl gönderirim ? Veya giden kutusunda erteleme zamanını nasıl değiştirebilirim mesela bir dakika sonraya ertelesin en fazla çünkü telefon bi çekiyo bi çekmiyo..
