N8 mesaj gönderme sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

deli oğlan

Üye
    Konu Sahibi
N8 mesaj gönderme sorunu
arkadaşlar merhaba ben köyde yaşıyorum ve telefon zor çekiyo mesajlaşmak tam bi işkence mesaj yazıorum gönderiyorum ama telefon o anda çekmediği için giden kutusuna gidiyo ve 5 dakika erteliyo ben girip gönder diyince 5 dakikadan önce gönderiyo benim istediğim bunu telefon çektiği anda otomatik nasıl gönderirim ? Veya giden kutusunda erteleme zamanını nasıl değiştirebilirim mesela bir dakika sonraya ertelesin en fazla çünkü telefon bi çekiyo bi çekmiyo..
 


catdog136

catdog136

Üye
thread sms pro isimli programa bakmanız iyi olur.. Tam bir bilgim yok ama istediğinizi yapsa yapsa bu program yapabilir..
 

deli oğlan

Üye
    Konu Sahibi
thread sms pro isimli programa bakmanız iyi olur.. Tam bir bilgim yok ama istediğinizi yapsa yapsa bu program yapabilir..

baktım ama öyle bi özellik yok programda yada ben bulamadım kardeşim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt