N8 King Kamera

benim size başka bi sorum olacak. gece veya karanlıkta video çekimi yaparken bende flash yanmıyor..
bu n8'in özeliiğinde varsa karanlıkta çekimi nasıl yapacam. bu benim telefonda bi problem varsa öneriniz nedir?
 

TheORCUN

Üye
Xenon flash açık kalamaz kaç kere yazıldı bu. Led flash değil, gece çekimi kötü o yüzden...
 

suat1111

Üye
 

Elektr0

Üye
vayyss bee küçük çekiyormuş biraz.
 

one2one2

Üye
dun evde bende bi cicak cekmistim N8 in en ovulesi yani bu zaten hadi bende yollayim




--------------- Ekleme ---------------

«ekleme»
buda yine arabanin icinden dun cekmistim. zoom sondaydi ve hava tam pusluydu kapaliydi yani

 

suat1111

Üye

çiçekleri makro modda mı çektiniz
 

Elektr0

Üye
optic zoom yok galibada tam bilmiyorum.!! ev +4~-4 ayarı var mı?
 
optic zoom yok galibada tam bilmiyorum.!! ev +4~-4 ayarı var mı?

yaw bırak cartını curtunu bir sürü firma kabul etti n8 yarı profesyonel kamera olarak kullanılabilir diye tam profesyonelde national geographic gibi kanalların kullandığı kameralar mod atarsan ona yakın oluyor daha bu kaliteyi neden sorguluyorsun anlamadım
 

SPLNTR

Üye
geçen doğum günü kutluyoruz herkez toplandık fotoğraf çekinicez mumlar fln yanıyo çıksın die özellikle koyduk sonra çektiğim fotolara bi baktım hepsi sabah aydınlığında mumlar da mal mal yanıyo
 
Fotoğraflar konusunda evet zifiri karanlıkta olsa farketmiyo 5800 gibi takoz bir flash yok ama aynı zamanda 5800'ın takoz flashını da o xenonun yanına iliştiriverselermiş muhteşem olurdu hem videoda mis gibi ışık kaynağımız olurdu hem el feneri olarak kullanabilirdik. Çift stereo hoparlörde olsaydı ve özellikle telefonun altında değil yine 5800 gibi yanda işte o zaman n8'i yemede yanında yat. Fakat bunların olması için telefonun kalınlığı biraz artardı ki ben bu donanımlar olsun kalınlık farketmez diyenlerdenim ama işte illaki kıllık yapanlar çıkar diye nokia'da koyamıyor ince olsun diye uğraşmış adamlar
 

SPLNTR

Üye
ya bırak da onlar olmayı versin o kadar farklı fonksyonu var ki n8 in zaten üreticiler bilerek yapmıyo bütün özellikleri hoparlör flash bi de tv koy bunları hepsini birden istiyosan ancak çin yapımı n8 de bulabilirsin
 

sh0ck

Üye
Dayanamadım bi tane daha koyuyorum .
Reklamda yapalım :P Arkadaki Black Ice 0'dır..Etiketi durmaktadır.. Satılıktır.. İletişime geçiveriniz.
 
Verdiğimiz parayı kuruşuna kadar hakediyor bu icat. Artık telefon demeye dilim varmıyor...
 

one2one2

Üye
Verdiğimiz parayı kuruşuna kadar hakediyor bu icat. Artık telefon demeye dilim varmıyor...

birde su yazilimsal sorunlari cozsselerdi dicem ama bide microsoft muhabbeti cikti simdi ne olcak acaba

--------------- Ekleme ---------------

Dayanamadım bi tane daha koyuyorum .
Reklamda yapalım :P Arkadaki Black Ice 0'dır..Etiketi durmaktadır.. Satılıktır.. İletişime geçiveriniz.

guzelmis kaca veriyontanesini? yurtdisi nerdensin? yakindaysan postayla falan alirim