N8 Kendi Kendine Reset Atıyor..(YARDIM!!)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bheart05

Üye
    Konu Sahibi
N8 Kendi Kendine Reset Atıyor..(YARDIM!!)
arkadaslar tekrar format attım gene reset atıor kendi kendine öyle cok programda çalıstırmıorm bugun bir arama yaptım aniden reset attı..acaba ben su fontu değiştirdim ondan olabilirmi telefonun yazıtipini.daha dün orjinal fw yükledim..neden böyle oluyor bir fikri olan varmıdır..kurduğum programlardan alakası olaiblimi..ram normal olarak 117-120mb arasında normal calısması..bi kullandığım opera mini var bide oyun oynuyorum.cok kasmıyorum ama kendi kendine donup reset atıyor..yoksa servisemi vereyim..fikirleriniz nedir ..tşkler
 


[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
neler kurdun mesela!
 

bheart05

Üye
    Konu Sahibi
bildiğimiz oyunlar asphalt angry vs 4-5 tane opera mini ebuddy fontzoomer baskada yok..arka plkanda calısan uygulamada yok:S acaba diyorum su fontzoomer den kaynaklanabilirmi bilmiyorm ama.cunku eskiden böle yapmıyordu 3 hafta önce aldım hiç reset atmadı son günlerde bir hafta içinde attı bende dün format attım orjinal bugun ve dün gene yaptı:S

---------- Eklendi @ 16:17:18 ---------- Yazıldı @ 16:16:03 ----------

yoksa su cfw yapan arkadaslar var onlarınkini mi kursan reis abininkini kurmuştum gene iiyiydi ama gene reset atmaya basladı :S
 
MEHMET ÇİFTÇİ

MEHMET ÇİFTÇİ

Üye
aynı şey benim 603 te başıma geliyor yazılımdan mı kaynaklanıyor acaba Belle işletim sistemi yüklü...
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
fontzoomer i kaldır birde öyle dene
 
hizan

hizan

Üye
arkadaşlar telin reset atması yazılım dosyalarının eksik olmasından kaynaklanıyor yazılımı tekrara yükleyin düzelir.
 
candost38tr

candost38tr

Üye
font prosunu kaldır sorun duzelecektır.harflerın cogunu desteklemeye bılıyor o yazı sekıllerı.telefonunda kafası karısıyor reset atıyor
 
MEHMET ÇİFTÇİ

MEHMET ÇİFTÇİ

Üye
603 belle çıkışlı ama aldığım günden beri aynı şekilde kapanıyor günde bi kaç defa..
 

bitirim1977

Üye
Arkadaşlar Nokia E7-00 Belle Acil Yardım; cihazı her hacklediğimde cihaz arasıra fark edebildiğim kadarıyla günde 2 kez kendi kendine kapanıyor ve sonra açılıyor (Pin Kodu sorgu ekranı gelmiyor) Hackli değilken böyle bir durum yok... desteklerinizi bekliyorum..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt