bheart05
Üye
N8 Kendi Kendine Reset Atıyor..(YARDIM!!)
arkadaslar tekrar format attım gene reset atıor kendi kendine öyle cok programda çalıstırmıorm bugun bir arama yaptım aniden reset attı..acaba ben su fontu değiştirdim ondan olabilirmi telefonun yazıtipini.daha dün orjinal fw yükledim..neden böyle oluyor bir fikri olan varmıdır..kurduğum programlardan alakası olaiblimi..ram normal olarak 117-120mb arasında normal calısması..bi kullandığım opera mini var bide oyun oynuyorum.cok kasmıyorum ama kendi kendine donup reset atıyor..yoksa servisemi vereyim..fikirleriniz nedir ..tşkler
