ShadesOfBLUE
Üye
sınırsıza gerek mi var abi ya symbian buben sınırsız kullanıyorum sıkıntı yok![]()
2 gb internet paketim var ne yaptıysam 800mb üstüne çıkamadım aylık kullanımda . Bitsin diye 1 ay yani tam 30 gün wifi yüzü görmedi bu telefon
ama yok mb yemiyo lanet şey
bi gün parayı bulup ios yada androide geçersem acısını çıkarcam 

