omer.1310
Üye
n8 ile ilgili bi sorum olacak...
arkadaşlar bi arkadaşım n8 telefonu ile dalgınlığına gelip telefon cebindeyken denize girmiş ve telefon kullanılmıyor şuan pekde memnun değildi zaten yaptırıp kullanmak pek içimden gelmiyor dedi sen al yaptır kullan istersen dedi...
şimdi sorum şu; ben bu telefonu sizce yaptırabilir miyim yaptırırsam tahmini ne kadara patlar ve sağlıklı bir şekilde kullanabilir miyim tamir sonucu
şimdi sorum şu; ben bu telefonu sizce yaptırabilir miyim yaptırırsam tahmini ne kadara patlar ve sağlıklı bir şekilde kullanabilir miyim tamir sonucu

