N8 için program sertifikalama nasıl oluyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
venusutarit

venusutarit

Üye
    Konu Sahibi
N8 için program sertifikalama nasıl oluyor
Arkadaşlar bilen yardım edebilirmi
birde live messenger kurabilen varmı
 


cenewar88

cenewar88

Üye
live msn s60 v5 için olanı kur düzgün çalışır ortağım kullanıyorum ben
opda'dan sertifikanı alıp signsis programını da bilgisayarına indirerek sertifikalandırabilirsin. bunların detayları forumun muhtelif yerlerinde mevcut olmasından mütevellit kelamımı nihayete erdirme durumundayım. teşekkür ederim hacı amca
 
venusutarit

venusutarit

Üye
    Konu Sahibi
Sağolasın hemen deniyorum bu arada benim N8 de füme gaşlı ikisi aynı şeymi acep
 
cenewar88

cenewar88

Üye
yok ortağım ya biz uçup giden dumanına değil bizde kalan külüne bağlandık n8 ateşinin. ne gırmızı ve gri ne öteberi, yüreğin ortası gara gaşlımın yeri
 
  • Beğen
Tepkiler: nbayram
cenewar88

cenewar88

Üye
onu indirme. başka sürüm bul 6.501 var benim kullandığım. belki bundan daha iyisi de vardır. özgür hoca gelirse o da belirtir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt