N8 İçin Oyun Önerisi

Sponsorlu Bağlantılar

'Patron

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
N8 İçin Oyun Önerisi
Dostlar guzel oyunlar onerırmısınız şöyle ios oyunları gibi örneğin assasin creed asphalt 5-6 yanı kaliteli neler var
 


SilentOne

SilentOne

Üye
oyunlara gir bak oradan bulduqun tüm hdleri indir :D
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Angry birds dungeon hunter asphalt 6 hero of sparta eternal legacy

----------Eklendi @ 13:34:40 ---------- Yazıldı @ 13:34:23 ----------

assasins creed

----------Eklendi @ 13:35:05 ---------- Yazıldı @ 13:34:40 ----------

pes 2011
 
cemsidar

cemsidar

Üye
Dungeon Hunter 2 - Asphalt 6 - Fragger - iStunt2 - Avatar - HAWX - Spiderman - Transformers - Shrek Karting - Rio - Angry Birds - Pes 2011 - The Setlers - Fruit Ninja - Tank Hero - Gt Racing Motor Academy - Asphalt 5 - Speedx - Pottery - Virtual Table Tennis - Crystal Degenders - Waka maka -

Bunlar benim teldeki adam akıllı oyunlar. 10 - 15 tanede uygulama var picobrothers ın. Bunlardan başka kurma bence.Bi işe yaramazlar çünkü.Ha bide hero of sparta - Eternal legacy ve assains creed ! :D
 

Lenneth

Üye
Hiçbirini önermem.

HD Oyunlar cihazı yavaşlatıp stabilitesini bozuyor.
 
fatih54102

fatih54102

Üye
lenneth e ozaman niye aldık. Gidip 5800 alırdık yada düşükbir androidli telefon alırdık. Nasolsa 5800 da symbian.
 
  • Beğen
Tepkiler: alayisyan024
SeHeRBaZ*

SeHeRBaZ*

Üye
Hd oyunlar da adam gibi olsa keşke.. S^3 için için fazla risk almıyor firmalar.. :kotu:
 
'Patron

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
hmm
 

curse.

Üye
çok oyun varda oyun önerelim sende haklısın reyiz
 
'Patron

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
tabiki :cool
 


Üst Alt