N8&Htc Evo 3D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

fafuly

Üye
Almanya'da 300 Euro 690 TL'ye denk geliyor

arkadaşlar 3 gün önce almanyadaki saturnden aldım 269 euro türkiyeye girişte tax free den faturayı ibraz ettim ve 28euro para iadesi aldım pasaportuma işletmek içinde 10 tl verdim sizin anlayacağınız 560 tl ye bu telefonu almış oldum
telefona gelince hızına inanamazsınız i5 işlemcili laptoplar kadar hızlı sayfa üstüne sayfa hiç kasmadan açabiliyorsunuz 3d foto çok iyi fakat video çekme o kadar iyi diyemem 3d oyunlar içinde yüklü geliyor ve çok farklı bir deneyim tavsiye ederim lg opt. karşılaştırdığımda 3d olarak lg derim video ve fotoğrafta fakat diğer bütün özelliklerde lg yanına bile yaklaşamaz.alan arkadaşlarımız çok memnun kalacaklardır
 
3 hafta önce media markt avusturya da 269€ ya aldim
 

cnk52

Üye
3d için henüz erken diyebilirim. htc'nin çok daha iyi telefonları var.
Ayrıca lg 3d çok kalın geliyor bana.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
5
Görüntüleme
703
Cevap
2
Görüntüleme
657
Cevap
3
Görüntüleme
548
Cevap
13
Görüntüleme
1K