N8 garantiye vereceğim.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
FastBreaker

FastBreaker

Üye
    Konu Sahibi
N8 garantiye vereceğim.
arkadaşlar telefonumu bugün garantiye vereceğim sizin de fikirlerinizi almak istedim.Garantiye vermemdeki amaç 1.alt kasanın sağ tarafı sol tarafına göre daha dışarıda 2.HDMI kapağı ve kulaklık girişinin parlak yan kısmı çatlak 3. ekranda kıl kadar incecik bi çizik var ekran değiştirilmesini isticem. Sizce bunlardan kaç tanesini düzeltirler ve kaç haftaya gelir telefonum ? son olarak ekranda jelatin var onu çıkarmamı isterler mi ? okuduğunuz için teşekkürler.
 


catdog136

catdog136

Üye
1 ve 2 yi değiştirirler ama 3. İçin birşey demek zor, insafiyetlerine bağlı.. Telefon maksimum 1 ay kalır, jelatini sorun yapacaklarını sanmam ama sen çıkartıp sağlam bir yerde muhafaza et :)
 
FastBreaker

FastBreaker

Üye
    Konu Sahibi
ama forumda bir arkadaş ekran çizildi götürdüm değiştirdiler demişti ümitlendim ben de :)
 
catdog136

catdog136

Üye
insafiyet işte.. Şansını dene :)
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
1,2 Yi Yaparlar 3 Kesin Değil. Ekranı Sen Mi Çizdin Yoksa Aldığında Mı Vardı ???
 
FastBreaker

FastBreaker

Üye
    Konu Sahibi
ben çizdim :d: arkadaşlar telefonu verdim sağolsun görevli yazmamakta ısrar etmedi ne dediysem şikayet bölümüne yazdı gelince haberdar ederim gelişmelerden :)
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
ben çizdim :d: arkadaşlar telefonu verdim sağolsun görevli yazmamakta ısrar etmedi ne dediysem şikayet bölümüne yazdı gelince haberdar ederim gelişmelerden :)

Ya Benim Ekranda Da Küçük Bi Çizik Var Tırnağım Uzundu Sayfayı Bi Kaydırdım Hızlıca Yukarı Perişan Oldu Telefon :d: Tamam Bekliyoruz Bak Burda :D
 
FastBreaker

FastBreaker

Üye
    Konu Sahibi


Ya Benim Ekranda Da Küçük Bi Çizik Var Tırnağım Uzundu Sayfayı Bi Kaydırdım Hızlıca Yukarı Perişan Oldu Telefon :d: Tamam Bekliyoruz Bak Burda :D

geçmiş olsun yazık olmuş :D tamam alır almaz söyleceğim :D
 
FastBreaker

FastBreaker

Üye
    Konu Sahibi
evet telefonu aldım tam 11 günde verdiler ama çok sinirlendirdiler de. Bi kere alt kasayı hiç ellememişler sadece hdmi kapağı ve çevresini değiştirmişler üstelik yazılımsal bir sorun söylemediğim halde telefona format atmışlar herşey gitmiş.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt