FastBreaker
Üye
N8 garantiye vereceğim.
arkadaşlar telefonumu bugün garantiye vereceğim sizin de fikirlerinizi almak istedim.Garantiye vermemdeki amaç 1.alt kasanın sağ tarafı sol tarafına göre daha dışarıda 2.HDMI kapağı ve kulaklık girişinin parlak yan kısmı çatlak 3. ekranda kıl kadar incecik bi çizik var ekran değiştirilmesini isticem. Sizce bunlardan kaç tanesini düzeltirler ve kaç haftaya gelir telefonum ? son olarak ekranda jelatin var onu çıkarmamı isterler mi ? okuduğunuz için teşekkürler.

arkadaşlar telefonu verdim sağolsun görevli yazmamakta ısrar etmedi ne dediysem şikayet bölümüne yazdı gelince haberdar ederim gelişmelerden 
