muratbeyim
Üye
N8 Fotoğraf yarışması
Arkadaşlar sitede dikkatimi çekti galiba en son geçen yıl fotoğraf yarışması yapılmış. Symbian^3 kullanıcıları arasında fotoğraf yarışması yapsak nasıl olur acaba? Tabi photoshopsuz olmak koşuluyla.
Öncelikle konuyla ilgili mod arkadaşların onayını ve desteğini almamız lazım tabi ki.
Öncelikle konuyla ilgili mod arkadaşların onayını ve desteğini almamız lazım tabi ki.
