N8 Fotoğraf yarışması

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
muratbeyim

muratbeyim

Üye
    Konu Sahibi
N8 Fotoğraf yarışması
Arkadaşlar sitede dikkatimi çekti galiba en son geçen yıl fotoğraf yarışması yapılmış. Symbian^3 kullanıcıları arasında fotoğraf yarışması yapsak nasıl olur acaba? Tabi photoshopsuz olmak koşuluyla.

Öncelikle konuyla ilgili mod arkadaşların onayını ve desteğini almamız lazım tabi ki.
 


suat1111

suat1111

Üye
çokk iyi düşün müşsün

--------------- Ekleme ---------------

parayı bulan adam
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
konuyu buraya değil de yarışmalar kısmına açmanız gerekiyor..oraya açın, teklifinizi sunun kabul edilirse onaylanır..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt